Prijs kwaliteit verhouding
Inhoud van de workshop
Algemene indruk

Annette Gelderblom

Passend bij wat wij verwacht hadden. Goed gelezen wie we waren en wat we nodig hadden.

Marjan van Eijck

De website bekeken, geboekt, informatie opgestuurd, telefonisch contact gehad, maar eigenlijk heb je geen flauw idee waar je aan begint. De workshop was super geweldig, fantastisch. Het is best wat... De website bekeken, geboekt, informatie opgestuurd, telefonisch contact gehad, maar eigenlijk heb je geen flauw idee waar je aan begint. De workshop was super geweldig, fantastisch. Het is best wat ongemakkelijk: lachen op commando, maar na de eerste woorden en natuurlijk de Engelse beer heb je daar helemaal geen last meer van. Een gezonde dosis lachen, achtergrondinformatie, ontspanning en wat tips voor thuis. Een aanrader voor iedereen

Roel de Jong

De sfeer was goed, ongedwongen en ook mensen die zich niet zomaar blootstellen kwamen aardig los! Compliment!

Mandy Spaans

Een leuke ervaring! Ik had het idee dat we als (vrijgezellen)groep in het begin wel even over een drempeltje heen moesten om hardop te lachen omdat een aantal van de groep elkaar nog niet echt... Een leuke ervaring! Ik had het idee dat we als (vrijgezellen)groep in het begin wel even over een drempeltje heen moesten om hardop te lachen omdat een aantal van de groep elkaar nog niet echt kenden. Hopelijk heeft je dat niet al te veel energie gekost;) Na verloop van tijd werden we steeds 'losser'. Onze vrijgezel heeft genoten van de workshop! Ze lachte veel en straalde van alle complimenten die ze van ons kreeg! Ik ben door de workshop tot inzicht gekomen hoe goed en belangrijk lachen is, en wat voor positieve effecten het op mensen heeft. We kunnen wat het lachen betreft een voorbeeld nemen aan kinderen:)

Gezellig, aanvankelijk was ik wat sceptisch, maar Sanne wist me al snel over de streep te trekken

Marijke? voetbalmoeders hillegom

Ontspannen en gezellig

Cynthia

Erg leuk, veel gelachen ;-)

G.Plaatzer

Nooit geweten dat er een workshop lachen bestond en dus aangenaam verast