Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Danielle

Makkelijk vergelijken en reserveren. Tijdens de reservering contact gehad met Noelle omdat ik een vraag had, ook hieraan werd snel opvolging gegeven.

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Het grote aantal parkeeraanbieders en het contact met de klantenservice.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Nee

Beste Danielle,
Bedankt voor de complimenten, fijne dag gewenst en hopelijk tot snel weer!

Marco

Lage prijzen en ruime keuze aan parkings.

Het reserveerproces.

Judith

Niet best

Nou nee

Buschauffeur:
Rijd niet weg als we er aankomen. Wij waren ruim op tijd maar omdat hij te vroeg vertrok, hebben we bijna ons vliegtuig gemist.
Zeg goedemorgen als wij goedemorgen...
Buschauffeur:
Zeg goedemorgen als wij goedemorgen zeggen
Help even met de koffers

Was de auto op de laatste dag, nu was ie alweer vies
Service van -10. Ik ga jullie zeker niet aanbevelen

Beste Judith,
Beste Judith,
Bedankt voor uw feedback!
Vervelend om te lezen dat u parkeren bij SchippersStop niet als prettig heeft ervaren. Wij zullen hierover in contact treden met SchippersStop om te bepalen hoe dit in vervolg beter kan. Hopelijk mogen wij u in het vervolg wel weer begroeten bij Airportdeal.
Fijne dag gewenst!

Geerd Van Proeyen

Negatief. Reden : In de voorwaarden werd niet geschreven dat de auto op meer dan 20 minuten verplaatst werd . Bij aankomst moesten we nog meerijden met een wagen van een andere klant.(Die zou dat... Negatief. Reden : In de voorwaarden werd niet geschreven dat de auto op meer dan 20 minuten verplaatst werd . Bij aankomst moesten we nog meerijden met een wagen van een andere klant.(Die zou dat ook niet leuk vinden moest hij dat weten ,denk ik !) Hoe zit dat eigenlijk met de verzekering als er één van die jongens (18à19 jaar oud.) met al deze wagens rijden ?

Auto afleveren vlakbij luchthaven .

Locatie van de voertuigen . Laat ook duidelijkheid bestaan over het afgeven van de sleutels en 15 à 20 km. rijden met alle wagens !

Beste Geerd,
Beste Geerd,
Bedankt voor uw feedback!
Op de pagina https://www.airportdeal.nl/parkeren-eindhoven-airport/eazzypark/ staat duidelijk omschreven hoe parkeren met EazzyPark werkt. Mocht u hierover tussentijds nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. De chaffeurs van EazzyPark zijn uiteraard verzekerd mocht er onverhoopt iets voorvallen.
Hopelijk mogen wij u snel weer begroeten op Airportdeal, fijne dag gewenst!

Yvonne

Prima website! Overzichtelijk en het vergelijken/reserveren gaat heel eenvoudig.

Super eenvoudig en overzichtelijk.

Ik ben niet tevreden. De prijs werd tijdens de reservering plots duurder tijdens de reservering. Ook de service op de parking was niet goed. Tot slot heb ik pas een factuur gekregen nadat ik ernaar... Ik ben niet tevreden. De prijs werd tijdens de reservering plots duurder tijdens de reservering. Ook de service op de parking was niet goed. Tot slot heb ik pas een factuur gekregen nadat ik ernaar vroeg.

Beste Tobias,
Beste Tobias,
Vervelend dat u het reserveren met Airportdeal zo ervaren heeft. Wij doen er alles aan om parkeren voor u eenvoudig en goedkoop te maken. Prijzen van parkeerplaatsen kunnen echter fluctureren op basis van beschikbaarheid. Vergelijk het met de prijzen van vliegtickets.
Wat betreft uw feedback over de factuur; het klopt inderdaad dat de factuur standaard niet wordt meegestuurd. Deze is wel altijd op te vragen via onze klantenservice zoals u ook deed en gekregen heeft. Wel zullen we overwegen om deze standaard bij elke reservering mee te sturen.
Nogmaals dank voor de feedback en fijne dag gewenst!

Verschrikkelijk

Door de sleutel af te geven zijn we verschillende knoppen (van op de blazers in de auto, van de radio) kwijtgeraakt. Of beter gezegd: ze zijn gestolen, gezien ze er supermoeilijk af te halen waren +... Door de sleutel af te geven zijn we verschillende knoppen (van op de blazers in de auto, van de radio) kwijtgeraakt. Of beter gezegd: ze zijn gestolen, gezien ze er supermoeilijk af te halen waren + meerdere krassen op het voertuig vastgesteld. Verschrikkeijk

Beste Ellen,
Bedankt voor uw reactie!
Beste Ellen,
Bedankt voor uw reactie!
Vervelend om te lezen dat uw auto tijdens het parkeren beschadigd is. Heeft u hierover al contact gehad met EazzyPark? Voorafgaand aan het parkeren van uw auto wordt deze namelijk rondom gefotografeerd. Onze ervaring is daarnaast dat EazzyPark een mogelijke schade altijd zeer correct oplost.
Fijne dag gewenst!

Goede service

Snelle afhandeling

Op de site staat niet de sleutel inleveren maar bij ons was parkeerplek vol en moesten we sleutel wel inleveren omdat de auto ergens anders neergezet werd...dit vermelden lijkt me verstandig.

Alles prima geregeld

Snelle afhandeling bij zowel de auto inleveren als ophalen