Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

J. Luk Frateur

Ontzettend gemakkelijk! Eén groot nadeel, vanuit luchthaven Eindhoven helemaal geen bewegwijzering naar de autostrade richting Turnhout en België. Wij hebben wel een vol uur gezocht. Wat een... Ontzettend gemakkelijk! Eén groot nadeel, vanuit luchthaven Eindhoven helemaal geen bewegwijzering naar de autostrade richting Turnhout en België. Wij hebben wel een vol uur gezocht. Wat een tijdverlies.

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

zie boven

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

zie boven

Van Der Wiel

Super goed

olger

prima service

samenwerking met het bedrijf wat de auto's schoonmaakt, brengt imago in gevaar

Zeer goed

vlotte service en vriendelijkheid

Uitstekende locatie

kort bij luchthaven

radio was op een andere zender geplaatst
stoel was herzet

EVdA

Top...vlot en dichtbij airport. Ideaal.

Alles ok

nabijheid

Werkt vlug

Snelle afhandeling

Aangezien wij wat ouder zijn merken weo p dat bij alles een mobiel gebruikt moet worden. Zo ook een telefoon nummer. Dan kun je geen vaste telefoon nummer intikken.

Reactie Airportdeal:

Bedankt voor uw feedback! Wij nemen uw aanbevelingen mee in onze verdere ontwikkeling van de website. Goed weekend gewenst!
Bram