Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Geerd Van Proeyen

Negatief. Reden : In de voorwaarden werd niet geschreven dat de auto op meer dan 20 minuten verplaatst werd . Bij aankomst moesten we nog meerijden met een wagen van een andere klant.(Die zou dat ook niet leuk vinden moest hij dat weten ,denk ik !) Hoe zit dat eigenlijk met de verzekering als er één van die jongens (18à19 jaar oud.) met al deze wagens rijden ?

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google / Zoekmachine

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Auto afleveren vlakbij luchthaven .

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Locatie van de voertuigen . Laat ook duidelijkheid bestaan over het afgeven van de sleutels en 15 à 20 km. rijden met alle wagens !

Reactie Airportdeal:

Beste Geerd,
Bedankt voor uw feedback!
Op de pagina https://www.airportdeal.nl/parkeren-eindhoven-airport/eazzypark/ staat duidelijk omschreven hoe parkeren met EazzyPark werkt. Mocht u hierover tussentijds nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. De chaffeurs van EazzyPark zijn uiteraard verzekerd mocht er onverhoopt iets voorvallen.
Hopelijk mogen wij u snel weer begroeten op Airportdeal, fijne dag gewenst!
Noëlle

Score voor Airportdeal: 2/5