Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Ik ben niet tevreden. De prijs werd tijdens de reservering plots duurder tijdens de reservering. Ook de service op de parking was niet goed. Tot slot heb ik pas een factuur gekregen nadat ik ernaar vroeg.

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google / Zoekmachine

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Reactie Airportdeal:

Beste Tobias,
Vervelend dat u het reserveren met Airportdeal zo ervaren heeft. Wij doen er alles aan om parkeren voor u eenvoudig en goedkoop te maken. Prijzen van parkeerplaatsen kunnen echter fluctureren op basis van beschikbaarheid. Vergelijk het met de prijzen van vliegtickets.
Wat betreft uw feedback over de factuur; het klopt inderdaad dat de factuur standaard niet wordt meegestuurd. Deze is wel altijd op te vragen via onze klantenservice zoals u ook deed en gekregen heeft. Wel zullen we overwegen om deze standaard bij elke reservering mee te sturen.
Nogmaals dank voor de feedback en fijne dag gewenst!
Noëlle

Score voor Airportdeal: 1/5