AALO

Eva

Ik vindt het een fijne opleiding, intensief maar duidelijk en volgbaar.

L

Afgelopen jaar Yin 1 en 2 gevolgd. Met veel plezier, nieuwe inzichten en verdieping.
Echter vind ik de hoeveelheid te leren stof die gevraagd wordt voor het examen veel te veel naar verhouding het aantal lesdagen. Overigens vind ik de lesstof wel heel duidelijk en zinvol.

Nancy de laat

Ik heb de 200 uurs yoga opleiding gedaan bij de Aalo en dat is zeer goed bevallen. Echt een goede yoga opleiding met enorm veel inhoud.

Mayke Bel

Ik vind het contact erg goed. Zowel met het hoofdkantoor als met de docenten. Iedereen is aardig en luisteren goed om samen tot een mooie oplossing te komen!

Isabella

Eigenlijk alleen maar positief. De opleidingen zijn duidelijk, je weet wat er van je verwacht wordt en wat je uiteindelijk moet leren voor je examens. Goede docenten om echt tegenop te kijken.

M Donkers

Ik volg de yin yoga level 1 opleiding op dit moment. Hiervoor heb ik power 1 en 2 gevolgd. Ik vind het een fijne praktijkgerichte opleiding met een duidelijke opbouw. Ook de yogastudio waar ik... Ik volg de yin yoga level 1 opleiding op dit moment. Hiervoor heb ik power 1 en 2 gevolgd. Ik vind het een fijne praktijkgerichte opleiding met een duidelijke opbouw. Ook de yogastudio waar ik lessen mag verzorgen was onder de indruk van wat ik in relatieg korte tijd had geleerd.

Ellen, Anoniem

Thanks to the GREAT yogateachers of Aalo, they inspire, motivate and let you be yourself in your learning process. I am so grateful to learn so much about Yin and Poweryoga and about myself.

Mariska Wessels, Westerhaar

Heel interessante opleiding. Inhoud is erg duidelijk en de AALO trainer Erik heeft alles ook op een leuke manier uitgelegd, zodat je de theorie nog sneller kan begrijpen.
Ik zou deze...

Ik zou deze opleiding sowieso aanbevelen, ook wanneer je twijfelt om dit te gaan doen. Je leert veel en in combinatie met de stage die je gaat volgen, kun je alles meteen in de praktijk toepassen.

Puntje voor verbetering is dat er nogal wat (spel)fouten staan in het theorieboek.

Bernadette, Hoek van holland

Super leuke workshop

Super leuke workshop
Heeft me erg geënthousiasmeerd voor de ashtanga yoga!! Zoooo leuk! Een echte aanrader! Wordt ook erg blij en gemotiveerd van Anna haar passie en enthousiasme in de les heldere uitleg en veel ruimte voor vragen ! Ik kijk uit naar de volgende!!!

Bernadette , Hoek van holland

Super leuke workshop ! Weer een aanvulling op mijn lessen! Ik wordt erg enthousiast van Anna !