Tevreden met jouw aankoop

Henk M

Wat een mooi bedrijf hartelijk ontvangen breitling horloge netjes op maat gemaakt tevreden weer naar huis met een mooie eye catcher

Service vriendelijkheid

Internet

Jo van Ringen

Een superfijne winkel! Ik kreeg heel vriendelijk en uitgebreid antwoord op mijn vragen, de bestelling werd snel bezorgd en was met veel zorg verpakt, met nog een kleine attentie erbij. Echt een... Een superfijne winkel! Ik kreeg heel vriendelijk en uitgebreid antwoord op mijn vragen, de bestelling werd snel bezorgd en was met veel zorg verpakt, met nog een kleine attentie erbij. Echt een feestje om te ontvangen!

Aandacht, goede service en heel verzorgd.

Geen, alles perfect

Internet.

Irina

Ik kan altijd bijzondere sieraden en objecten vinden op deze site

Gratis levering vanaf 50 euro?

Internet

Jessica vd Knaap

Heel goed, tijdens een ziekenhuisopname werd mijn ring op gereserveerd gezet. Erna werd er snel gehandeld en kon ik de ring weer bestellen. Goede service!!

Goede en snelle communicatie, denken goed mee, sieraden worden luxe verzonden.

Vivian van Nassou

Mooie ketting snel geleverd

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering

Marlies De Waard

Goede service en erg goede verpakking

verpakking / vinden op internetprijs

vinden op internet

Waar ken je ons van?

Zoeken op internet naar zilveren waterman

Irma Vossen

De sieraden die ik hierkocht waren volgens verwachting. De prijzen die ik heb betaald waren coulant. Keurig ingepakt en op tijd verzonden. Ik bezoek de site regelmatig om na te gaan of er iets van... De sieraden die ik hierkocht waren volgens verwachting. De prijzen die ik heb betaald waren coulant. Keurig ingepakt en op tijd verzonden. Ik bezoek de site regelmatig om na te gaan of er iets van mijn gading is binnen gekomen.

De complete afhandeling.

Nvt

Ipad

Sofie Laporte

Prima, snelle communicatie. Uitermate vriendelijk medewerker Melody die me bijstond met raad en daar en het pakketje asap verzond.

Communicatie, bereikbaarheid, verpakking en snelle verzending materialen. Waarheidsgetrouwe foto's.

Geen! Trouw klant, ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden die een uniek stuk wenst te kopen.

Eerdere aankoop

Henk Beukema

Keurig geleverd

Mooie verpakking

Gerda Wouterse

Voor dat ik over ging tot aankoop via de app een verzoek ingediend. Ik kreeg heel snel antwoord, en een foto waar ik om had gevraagd. Daarna was de koop snel gesloten.

Communicatie! Prachtige verpakking.

NVT.

Waar ken je ons van?

Internet, ik heb de app.