Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Voor mij was dit de eerste keer dat ik via dit bedrijf zaken heb gedaan.

Het eerste contact was snel en efficient alsmede aangenaam (marc-jan). Duidelijke antwoorden op onze vragen in het eerste persoonlijke contact.

Nadat de huurder zich had gemeld waren we niet tevreden over de handelingen die door 123 wonen - amsterdam zijn verricht, namelijk:
- de eerste versie van het contract bevatte relatief veel...
- de eerste versie van het contract bevatte relatief veel fouten, ook op essentieel punten en was niet conform de afspraken.
(adres huurder en verhuurder, huurperiode, opnemen internet, bedrage van de eerste periode, beheersaspecten)
- berekening van de huur van de eerste periode was tot drie keer fout.
- factuur van 123 wonen voor verhuurder was twee keer foutief.
- bij inventarisatie was de stand van de watermeter niet opgenomen.
- door verhuurder verstuurde werd niet (goed) gelezen waardoor niet de meest actuele informatie werd gebruikt.
Verhuurder voelde zich in deze fase niet echt ontzorgd omdat alles grondig gecontroleerd moest worden.
Contractafhandeling werd door iemand anders gedaan (Edgar) dan de persoon van de intake (Marc-Jan). de indruk bestaat dat de overdracht van het dossier niet goed is gebeurd en dat er te weinig zelfcontrole was.

Specifieke medewerker

Over Marc-Jan en de contacten met hem zijn we tevreden: efficient en terzake kundig.

Oosterbaan

Specifieke medewerker

Iedereen met wie ik contact hebt gehad de telefoniste , puntenberekennaar als degene die nu mijn contactpersoon is zijn allemaal even vriendelijk als professioneel,
Ik zou dit bedrijf aan...
Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden die een woning zonder rompslomp wil verhuren

Harald & Mariska

Ons appartement in Amsterdam was binnen twee weken verhuurd. Afspraken nakomen en de afrekening opmaken kan beter.

Binnen anderhalve week (na inschrijving bij 123) had vestiging Amsterdam 6 kijkers voor ons gevonden. Het contact met alle medewerkers is heel makkelijk en amicaal.

Nadat de huurder was geselecteerd, duurde het erg lang voor we een reactie kregen met de vervolg acties. We moesten eerst zelf contact opnemen voordat e.e.a. in gang werd gezet. Datzelfde gold voor... Nadat de huurder was geselecteerd, duurde het erg lang voor we een reactie kregen met de vervolg acties. We moesten eerst zelf contact opnemen voordat e.e.a. in gang werd gezet. Datzelfde gold voor de afrekening en de afhandeling van de sleuteloverdracht.

Specifieke medewerker

Zowel Joline als Marc-Jan hebben ons goed geholpen. We zijn blij dat we met 123Wonen in zee zijn gegaan en zullen dat zeker nogmaals doen.

Zeer content met dit bedrijf. Ze komen hun afspraken na, helpen goed en zeer prettig in de omgang! Volgende keer schakel ik zeker weer dit bedrijf in! Een aanrader!

Goede ervaring . Prima begeleiding.

Snelle reactie, meedenkend

algemene voorwaarden bevatten wat schoonheidsfoutjes.

Edgar

Perfect snelle en goede service.

Nynke

Super snel en erg duidelijk. Had nog een aantal vragen maar deze werden allemaal goed uitgelegd. Voelde betrouwbaar.

Enthousiasme van Joline
Kwam professioneel over
Flexibel in het maken van een afspraak

Vooral zo doorgaan!

Specifieke medewerker

Ik heb zowel contact gehad met Joline en Marc-Jan. Beiden erg vriendelijk en enthousiast.

T Hop

Erg positief!

Wat ik heel prettig vond is het enthousiastme van Joline, daardoor met een vertrouwd gevoel het verhuren van mijn huis uit handen gegeven

Jasper Heesen

Erg prettig, snel en hebben verstand van zaken.

Hun kennis van zaken gaf mij vertrouwen bij de verhuur van mijn woning

Joline van de berg