Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Saima

Excellent service! Arranged everything as promised, no problems at all

Marc Jan

Naira

Uitstekend ervaring.

Communicatie, efficiëntie en kennis.

Op het rapport en de email van de technische vastgoedbeheer schijnt altijd één maand achter, ipv van de betreffende maand in behandeling! Dat is zeer verwarrend.

Marc-Jan

Jeroen Millenaar

Goede uitleg, denken mee met de verhuurder en zijn oplossingsgericht.

De snelle reactie, het soepel verlopende contact en de klantvriendelijkheid

Marc-Jan Zeillemaker

Saskia Ellerman

Onze ervaring met 123wonen is over het algemeen goed. De verhuurmakelaar doet verschillende pogingen om je huis te verhuren en maakt van te voren afspraken over de prijs.

Persoonlijk contact, vaste begeleider. Bij problemen komen ze snel in actie.

De uitwisseling van de documenten kan beter.

Specifieke medewerker

Edgar reageert altijd direct als ik contact zoek Prima!

Positief

Screening kandidaten

Omdat het voor ons de eerste keer is hadden we wat meer tussentijdse updates willen hebben.

Marc-Jan en kantoorcollega

Merz-Beckers Els en Hans

Positieve bemiddelingservaring, snelle opvolging, vriendelijk en prettig in contact, goede selectie van kandidaten .

Edgar

hol en de boer

Tot op heden goed.

Punctueel. Menselijk contact maar toch zakelijk. Kennis van zaken. Mensenkennis.

Nog niet.

Specifieke medewerker

Dan worden er 2 anderen benadeeld.!

Oscar van Moppes

123 wonen is een goede verhuurmakelaar denkt mee met de verhuurder en heeft er bij mij voor gezorgd dat mijn huis nog nooit een maand heeft leeg gestaan.

Ze zijn duidelijk in hun aanpak, betrouwbaar, je kan ze altijd bellen als je vragen hebt en ze denken met je mee

Vooralsnog kan ik niet echt iets bedenken

Specifieke medewerker

Ik heb het meeste contact met Marc-Jan en die heeft mij altijd goed geholpen en ben er zeer tevreden over

Mijn appartement in Amsterdam is verhuurd binnen twee weken zoals ook als verwachting was afgegeven. Hiervoor zijn een drietal bezoeken van meerdere kijkers geweest. Omdat mijn woning recentelijk... Mijn appartement in Amsterdam is verhuurd binnen twee weken zoals ook als verwachting was afgegeven. Hiervoor zijn een drietal bezoeken van meerdere kijkers geweest. Omdat mijn woning recentelijk geheel gestuct en geverfd was met een nieuwe keuken, had ik strenge eisen voor mijn huurder. Bij voorkeur een net iemand alleen. Dit is gelukt!!

Door ervaring in verschillende wijken in Amsterdam kunnen ze goed inschatten wat de verhuurprijs kan zijn.
Ook weten zij goed hoelang het ongeveer gaat duren voordat er een goede huurder gevonden is.
Als verhuurder heb je er geen omkijken meer naar nadat 123wonen slechts 2x langs is geweest: 1x voor globale bezichting en 1x voor foto's. Alles wordt uit handen genomen.

Enige verbeterpunt is de reactie tijd nadat ik mijn opdracht voor verhuur verstuurd had. Dat duurde geruime tijd en had een tussentijdse update wel gewaardeerd.

Specifieke medewerker

Ik wil graag Edgar bedanken die na enkele bezoeken van potentiele huuders toch volhardend was in het vinden van de juiste huurder voor mij. En voor het beantwoorden van mijn vele vragen!