Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Elisabet

Zeer vlotte en efficiënte afhandeling bij het aanbieden van de woning en het vinden van een geschikte kandidaat huurder.
Uitstekend bereikbaarheid van de makelaar,binnen een paar uur antwoord...
Uitstekend bereikbaarheid van de makelaar,binnen een paar uur antwoord op vragen.
Mocht ik in de toekomst weer een huurder zoeken dan ga ik naar 123wonen.nl.

De no nonsens optreden van de makelaar.
Zeer tevreden over hoe hij, na het afhaken van de eerste kandidaat, toch binnen een paar dagen een goede huurder vond.

Mijn makelaar is...
De no nonsens optreden van de makelaar.

Mijn makelaar is Paul Sint

Paul Sint. Dank je wel

Direct contact en meteen een afspraak zonder veel voorwaarden vooraf. Persoonlijke benadering, is bereid veel werk uit handen te nemen. Uiteindelijk is de verhuur van mijn woning super snel geregeld... Direct contact en meteen een afspraak zonder veel voorwaarden vooraf. Persoonlijke benadering, is bereid veel werk uit handen te nemen. Uiteindelijk is de verhuur van mijn woning super snel geregeld en zou ik 123Wonen zeker aanbevelen.

Snelle afhandeling, persoonlijk contact, eerlijk, betrouwbaar, komen hun afspraken na.

Papierwerk rondom contracten mag wat beter/helderder.

Specifieke medewerker

Zowel Marc-Jan als Edgar hebben mij erg goed geholpen.

Manie van Schalkwyk

123 Wonen provides consistently highly professional service. The communication is clear. The ensure that I receive high quality tenants and attend to issues urgently. They fulfil a very important... 123 Wonen provides consistently highly professional service. The communication is clear. The ensure that I receive high quality tenants and attend to issues urgently. They fulfil a very important role in keeping the tenant and me as the landlord happy. The company is a win for any person.

Good communication
Dedication
Good choices on tenants
Attend to matters urgently

None

Marc Jan Zeillemaker and his team is really great

Ze hebben onze woning supersnel verhuurd. Volgende keer weer.

De snelheid waarmee ze een goede huurder vinden. En de adviezen om de woning voor de verhuur aantrekkelijk te maken.

Huurcontract ook in een Engelse versie.

Specifieke medewerker

Marc-Jan Zeilemaker. Duidelijk, snel, aardig, gewoon super gedaan.

Groenewegen

Snelle service, duidelijke afspraken en die ook nagekomen

zie boven

contract was wat summier, leek te haastig opgesteld, maar is allemaal verbeterd en goed uitgevoerd

Specifieke medewerker

Marc Jan Zeilemaker is een prima man voor dit vak. Toegangkelijk maar ook zakelijk. Hou ik van.

Robbert

Wij hebben onze woning via 123wonen Amsterdam verhuurd toen wij twee jaar woonachtig waren in het buitenland. Onze woning was in goede handen en alles was van begin tot einde goed geregeld.

Snelle manier van werken, geen leegstand gehad in onze woning.

Geen, enkel goede service ontvangen.

Specifieke medewerker

Het gehele team van 123wonen .

Ik heb twee verdiepingen in mijn pand verhuurd via 123wonen Amsterdam vanaf juni 2015. Ik heb keurig voor beide woningen een maand huur betaald aan 123wonen, maar daarvoor hebben ze geen enkele... Ik heb twee verdiepingen in mijn pand verhuurd via 123wonen Amsterdam vanaf juni 2015. Ik heb keurig voor beide woningen een maand huur betaald aan 123wonen, maar daarvoor hebben ze geen enkele prestatie geleverd (behalve het vinden van huurders voor één van de woningen), Ik kreeg geen enkele reactie op mijn mails en ben zeer ongelukkig over de dienstverlening. Ik heb zelf een huurder gevonden voor één hoog maar door 123wonen laten regelen om juist van de sores af te zijn. Maar ze hebben helemaal niets gedaan.
1) Ze hadden het zelfs te druk om de overdracht te doen. Beide woningen zijn betrokken op 31/5 en 1/6 door de nieuwe bewoners zonder de beloofde aanwezigheid van iemand van 123wonen.
2) Na een maand is gebleken dat de bewoners niet eens mijn bankrekeningnummer wisten om de huur over te maken.
3) Na twee maanden (begin augustus) is gebleken dat gas en elektra nog steeds door mij betaald worden. Ik had de meterstanden doorgegeven aan 123wonen en mijn hoofdreden om met hun in zee te gaan (ook voor beide woningen) was om te zorgen dat alle nodige handelingen verricht zouden worden. Dus advies en begeleiding van de overdracht.
4) Nog later kwam ik erachter dat de gemeentebelasting nog niet geregeld was.

Geen enkele.

Deze (Amsterdam) vestiging van 123wonen (op de Tweede Hugo de Grootstraat) was snel gesloten na mijn ervaring. Maar ook van de centrale site heb ik geen enkele reactie gehad.

Specifieke medewerker

Marco Beijersbergen heeft me erin geluist.

Joost

Zeer goed.

Zeer complete informatie vooraf, eerlijke voorlichting, prettig contact. Overall beeld is betrouwbaar.

Goed gedaan Marc-Jan!

Louise de Winter

Erg betrouwbare expats in mijn eigen woning. Ik heb vooral de zoektocht van 123 wonen naar het vinden van een voor mij geschikte huurder als zeer prettig ervaren

Betrouwbaar en er werd snel gehandeld vanuit het kantoor in Amsterdam

Specifieke medewerker

Hele team van 123 wonen gesproken, van zowel de verhuurmakelaar als de binnendienst even prettig!

Jeanette Doesburg

Betrouwbaar bedrijf om een woning van te huren!

Een super enthousiast team in Amsterdam ( Marc-Jan & Edgar), die hun afspraken nakomen.
Snel handelen en alles voor je willen doen wat in hun vermogen ligt

Ga zo door!

Specifieke medewerker

Veel contact met Edgar gehad. Komt zijn afspraken na, niks is teveel, zelfs niet met deze hittegolven