Dave

Zowel online als offline perfect geholpen. Op zondag verzoek gedaan voor ophalen container en op maandag is container opgehaald. Online bestelling/bevestiging/facturatie/borg zeer overzichtelijk per... Zowel online als offline perfect geholpen. Op zondag verzoek gedaan voor ophalen container en op maandag is container opgehaald. Online bestelling/bevestiging/facturatie/borg zeer overzichtelijk per e-mail ontvangen. Ik hoop dat ik niet snel weer een container nodig heb maar als ik er een nodig heb zal ik deze bij 123 afvalcontainer bestellen.

Bram Dros

Wij ervaren 123afval container als klantgericht, en snel in het afhandelen van de werkzaamheden.

Roxanne Melker

Ik ben tevreden met alles.
Ik werd heel goed geholpen aan de telefoon meneer was heel vriendelijk.
Container goed geplaats en ook weer opgehaald.
Niks te klagen

B. van Velzen

Super geregeld, smorgens een bakkie besteld en smidags al geleverd, vriendelijke mensen aan de telefoon en snelle terug betaling van de borg. echt een aanrader.

mvrgr Bart

R. vd Berg

Duidelijke website, snelle reactie op vragen, telefonisch goed bereikbaar en ook nog eens een scherpe prijs, je krijgt hier echt waar voor je geld.

123afvalcontainer bedankt voor jullie...

123afvalcontainer bedankt voor jullie service en tot de volgende bak groeten, Rob

Cynthia Plomp

De plaatsing is prima verlopen en ook het ophalen.

Wim Noordenbos

Goede services
vooraf werd ik goed te woord gestaan

de container was ruim op tijd en de andere keurig op tijd weggehaald bedankt

Rick van Ruitenburg

Keurige service, zelf 's avonds laat toen de bestelling niet goed doorkwam door problemen met Ideal. Containers nietje geplaatst op verzochte locatie, op geplande tijden.
Als ik nog eens...
Als ik nog eens containers nodig heb kom ik zeker hier terug!

martijn

123afvalcontainer.nl heeft mij keurig geholpen. ik had wat problemen met betalen via creditcard, bellen ze me op terwijl ik nog steeds probeer te betalen en ze regelen het direct. geweldig dat de... 123afvalcontainer.nl heeft mij keurig geholpen. ik had wat problemen met betalen via creditcard, bellen ze me op terwijl ik nog steeds probeer te betalen en ze regelen het direct. geweldig dat de mensen van 123afvalcontainer.nl er zo bovenop zitten.

bedankt

Sylvester den Bieman InterEx b.v.

10 punten.