Christie van Kesteren

Snelle levering, super geregeld!

Fantastisch

Tips

Nóg duidelijker specificeren wat waar in mag.
Retour proces kan handiger volgens mij.
Korting aanbieden als de container binnen enkele dagen weer weg kan.
Dikke 10 voor dit concept...
Nóg duidelijker specificeren wat waar in mag.
Retour proces kan handiger volgens mij.
Korting aanbieden als de container binnen enkele dagen weer weg kan.
Dikke 10 voor dit concept en service!

Vriendelijke klantenservice, snel geregeld. Duidelijk overzicht van de kosten en eisen omtrent het vullen van de bak.

Tips

-Ophalen van de container vond uiteindelijk een paar dagen later plaats (ondanks een week van tevoren verzoek indienen). Dit was wel goed doorgegeven door 123afvalcontainer aan de leverancier, maar... -Ophalen van de container vond uiteindelijk een paar dagen later plaats (ondanks een week van tevoren verzoek indienen). Dit was wel goed doorgegeven door 123afvalcontainer aan de leverancier, maar leverancier wilde dat ons adres op de route lag. Wellicht was de container wel op de juiste datum opgehaald als ik had aangegeven dat dit een vereiste was (maakte me nu niet heel veel uit). Werd wel netjes gebeld door leverancier.

M Bettman

Alles prima geregeld

4m3 container

To the point en slagvaardig, what you see is what you get.

Tips

1. Ik heb via 123afvalcontainers ook ophoogzand kunnen bestellen, wat men echter niet op de website staat vermeld?
2. Men vertelde mij dat men de grondcontainer, wanneer voor 5 uur besteld,...
2. Men vertelde mij dat men de grondcontainer, wanneer voor 5 uur besteld, deze de volgende ochtend zou worden geleverd. Dit werd uiteindelijk echter 13:15 uur, terwijl ik al vanaf 8:00 uur paraat stond, u begrijpt ik werd ongeduldig.

Direct telefonisch contact, meteen de juiste informatie, keurig op tijd geleverd en ook weer opgehaald.
Kortom, prima service en ook de prijs is netjes.

Wouters

Prima gelopen, goede service en snelle behandeling.

Willem Buiten

Grofvuil contener