Bart Cortel

Ook telefonisch goed bereikbaar, container snel geplaatst en verwijderd.

S Gill

De methode van af- en optakelen op de vrachtwagen van de container zou in mijn ogen eenvoudiger moeten. Nu moest ik steeds zorgen dat er voor de vrachtwagen plek was om de container af- en op te... De methode van af- en optakelen op de vrachtwagen van de container zou in mijn ogen eenvoudiger moeten. Nu moest ik steeds zorgen dat er voor de vrachtwagen plek was om de container af- en op te takelen.
Over het algemeen genomen ben ik zeer tevreden over de service. Container kwam een keer later dan beloofd en bij de volgende container kreeg ik daardoor korting.

M. Hoogakker

Ik had een container nodig in Nijmegen na wat kijken op internet kwam ik uit bij 123 afvalcontainer. Prima service gehad container stond keurig op de plaats zoals afgesproken werd zelf voor levering... Ik had een container nodig in Nijmegen na wat kijken op internet kwam ik uit bij 123 afvalcontainer. Prima service gehad container stond keurig op de plaats zoals afgesproken werd zelf voor levering gebeld door de vervoerder om een een ander te controleren. Prima geregeld en een aanrader

Ik heb twee keer een container bij 123 afvalcontainer gehuurd.

Ik heb twee keer een container bij 123 afvalcontainer gehuurd.

Over beide keren ben ik zeer tervreden: de bestelling via de website is erg eenvoudig, de containers worden netjes op de afgesproken dag geleverd en ook weer opgehaald. Tevens is de klantenservice erg behulpzaam en bestaat uit aardige medewerkers.

Een echte aanrader als u een container wilt huren.

R

Alles prima en volgens afspraak.

R. Benders

Ik ben zeer tervreden over 123 afvalcontainer. Telefonische goed te bereiken, duidelijke afspraken en heel goedkoop. Het aangeven voor het ophalen van de volle container is met 1 klik te regel. De... Ik ben zeer tervreden over 123 afvalcontainer. Telefonische goed te bereiken, duidelijke afspraken en heel goedkoop. Het aangeven voor het ophalen van de volle container is met 1 klik te regel. De volgende keer ga ik 123 zeker weer bellen.

Jacqueline Verbart

Helemaal super. Snelle reactie na mijn geklungel op het invoeren op internet. Alles snel en accuraat geregeld!! Erg klantvriendelijk. Top!

M Havekotte

Super snel goed geholpen vriendelijke mensen prijs goed zeker voor herhalinging Vatbaar

G Ooms

Wij zijn zeer tevreden over 123afvalcontainer.De container werd netjes in de voortuin geplaatst op de afgesproken tijd.
Het ophalen gebeurde ook op tijd.De prijs is zeer redelijk,een 3kuub...
Het ophalen gebeurde ook op tijd.De prijs is zeer redelijk,een 3kuub container was goedkoper dan een 1kuub afvalzak.

Wilko kiela

Eenvoudig te bestellen, goede informatie, chauffeurs kundig. kortom prima service heb voor de volgende keer mijn keus al gemaakt. BEDANKT.