R.F. Roosen

Goede service en reactietijden!

Robert Huiskamp

Gebeld, geregeld, geplaatst en weer opgehaald. Helemaal top, de manier waarop. Snel en conform afspraak.

Aad van As

Ik ben zeer tevreden, alles keurig op tijd en verzorgd. M vr gr. Aad

Patrick

Keurige klantenservice welke goed meedenkt over het plaatsen van de container en welke dit moet zijn. Levering en plaatsing was keurig volgens afspraak op een klein minpuntje na. Het verzoek om een... Keurige klantenservice welke goed meedenkt over het plaatsen van de container en welke dit moet zijn. Levering en plaatsing was keurig volgens afspraak op een klein minpuntje na. Het verzoek om een half uur voor aankomst even te bellen was niet bij de chauffeur aangekomen. Dit heeft geen invloed gehad op de kwaliteit van levering.

K. Wiersema

Perfect voor elkaar

P.J.

Ik heb goede ervaringen met deze club. De communicatie verloopt plezierig, planning is stipt en ook de verrekening verloopt professioneel. Ik had een bak voor bouwafval besteld (en betaald), maar... Ik heb goede ervaringen met deze club. De communicatie verloopt plezierig, planning is stipt en ook de verrekening verloopt professioneel. Ik had een bak voor bouwafval besteld (en betaald), maar heb deze geheel gevuld met puin. Na melding hiervan ontving ik keurig een creditnota en een terugstorting over het prijsverschil.

Diana Reniers

Wij hebben jullie service als buitengewoon prettig ervaren.
Netjes tewoord gestaan en terug gebeld snel geleverd en opgehaald TOP!

Ben Heinen

10m3 puinbak besteld: snel,eenvoudig,en niet te duur!!

Wilma Link

Hallo,
123...en zo werkt het ook!
Hallo,
123...en zo werkt het ook!
Geweldige service, vlot en duidelijk, ze beloven wat ze schrijven! Vooral de onbepaalde tijd dat je de container mag hebben is gewoon geweldig, Chauffeurs en telefonisten erg vriendelijk.
Nog bedankt!
Fam.Link Nijmegen

Robert Brokx

De service is zeer goed,zelfs de afhaal datum een keer moeten vezetten,en dat was was geen probleem bij 123 afvalcontainer! De volgende container bestel ik weer bij 123 container.

MVG...

MVG Robert