UX/UI Designer Stagiair(e) bij Feedback Company

Ben jij op zoek naar een uitdagende meewerk stage als UX/UI Designer? Wil je graag met de nieuwste technieken werken op het gebied van user experience en user interface design? Lees dan snel verder.

Over ons
Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feeback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Vanuit ons kantoor in Capelle aan den IJssel ontwikkelt het Development Team (8 personen) deze software en is dagelijks bezig om deze software te innoveren. We bouwen constant aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Daarnaast hebben we een kantoor in Utrecht, waar de Marketing en Sales afdeling is gevestigd.

Wat je doet als UX/UI Designer Stagiair(e)
Tijdens je stage als UX/UI Designer bij de Feedback Company ondersteun jij bij het optimaliseren van de gebruikerservaring van ons platform. Je weet wensen en knelpunten in te brengen via user experience tests en hierop verbeteringen uit te voeren. Je werkt nauw samen met de marketeers en het customer service team om de juiste vertaling te maken van de wensen van de klant.

Wie ben jij?
Je bent een gedreven designer die zich de nieuwste technieken en ontwikkelingen op het gebied van interfaces en webdesign snel eigen maakt en op zoek is naar een stage waar je zelfstandig kan werken.
Verder vragen wij:
• Je volgt een HBO opleiding
• Kennis van human interface guidelines
• Kennis/ervaring met Photoshop en/of Sketch
• Kennis/ervaring met wireframen

Wat bieden wij?
Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Start- up omgeving met een jong team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en bordspellen centraal staan.
En verder:
• Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)
• Interne trainingen
• Een zelfstandige stageplaats bij een van de meest ambitieuze reviewbedrijven van Europa.

Interesse?
Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com / 0655128617

UX/UI Designer Stagiair(e) bij Feedback Company

Over ons

Wat je doet als UX/UI Designer Stagiair(e)

Wie ben jij?
Verder vragen wij:
• Je volgt een HBO opleiding
• Kennis van human interface guidelines
• Kennis/ervaring met Photoshop en/of Sketch
• Kennis/ervaring met wireframen

Wat bieden wij?
En verder:
• Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)
• Interne trainingen

Interesse?