Online Marketeer

Feedback Company is een snelgroeiende speler op de internationale reviewmarkt. Door tegelijkertijd ons product te vernieuwen en nieuwe markten aan te boren willen we de Europese markt leiden met een technisch hoogwaardig product en uitstekende customer service. Bij Feedback Company werken we in een snelle, no-nonsense omgeving en worden beslissingen ondersteund door data. We omarmen de Growth Tribe filosofie en dragen dit uit in het gehele bedrijf. Als scale-up zijn we altijd op zoek naar nieuwe kansen en gaan we uitdagingen niet uit de weg: een stevige positie in Europa is het doel en onze nieuwe Online Marketeer heeft hierin een sleutelrol.

Hoe jij hieraan bijdraagt

Als Online Marketeer werk jij aan uitdagende problemen in een resultaatgerichte werkomgeving. Met miljoenen consumenten die gebruik maken van onze tools, zal jouw werk vanaf de eerste dag een grote impact hebben. Je moet er met jouw online campagnes voor zorgen dat er zoveel mogelijk prospects bereikt worden. Je speelt een sleutelrol bij het plannen, uitvoeren en beheren van SEM (Search Engine Marketing)- en Facebook advertenties. Je identificeert nieuwe doelgroepen op de belangrijkste social media om het bereik en de conversies te verbeteren.

De Online Marketeer zorgt voor optimalisatie van targeting, segmentering en toewijzing van budgetten voor meerdere betaalde kanalen. Je genereert wekelijkse rapporten en experimenten om de campagneprestaties te verbeteren.
Je bent ervaren in het schrijven van artikelen over een breed scala van onderwerpen voor onze blogs. Je beschikt over de analytische vaardigheden die nodig zijn om strategieën en conversie te verbeteren en leads van hoge kwaliteit te genereren.

Waarom wij jou willen

Jij hebt passie voor social media, zoekmachine marketing en vaardigheid in het werken met populaire advertentieplatformen (AdWords, Facebook Ads, Adroll). Je denkt creatief en bent in staat problemen te signaleren en op te lossen. Jouw sterke punt is resultaatgerichtheid en bent effectief in multi-tasken. Je bent gepassioneerd over schrijven en hebt uitzonderlijke schrijf- en bewerkingsvaardigheden.
Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau, spreekt uitstekend Engels en hebt affiniteit met data, strategie en marketing. Je bent niet bang om te falen, maar wel altijd hardwerkend en innovatief. Verder sta je altijd open voor nieuwe uitdagingen, waar je met een analytische blik naar kijkt en waar je op een innovatieve manier mee omgaat.

Wat daar tegenover staat

Naast een marktconform salaris, bieden wij je een werkplek in hartje Utrecht met een informele werksfeer. Je komt te werken in een jong en ambitieus team met mogelijkheden voor persoonlijke Growth Hack trainingen.
Als je ondernemend bent, resultaatgericht en een sterke wens hebt om te concurreren en te winnen, kom dan met ons praten!

Lijkt dit jou een gave uitdaging?! Stuur dan je CV en motivatie naar joinus@feedbackcompany.com

Sollicitatieprocedure

Solliciteer
Heb je gesolliciteerd? Te gek. We zullen je sollicitatie bekijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen. (TIP: wees creatief)

Telefonisch interview
Één van onze collega’s zal je bellen zodat je ons van alles kunt vragen en waarin we alvast een beetje kennis kunnen maken.

Eerste gesprek
Je komt gezellig bij ons op gesprek zodat we elkaar allemaal leuke vragen kunnen stellen.

Tweede gesprek
Je komt nog een keer gezellig bij ons op gesprek omdat andere mensen je ook graag leuke vragen willen stellen.

Optioneel: case
Soms vragen we je om nog een case te maken, zodat we zien wat je kan en of je het leuk vindt.

Contractvoorstel
We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.

In dienst
Even een krabbeltje, drankje erbij en klaar. Welkom!
Soort dienstverband: Voltijd

Eerste gesprek

Tweede gesprek

Optioneel: case

Contractvoorstel
We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.

In dienst
Even een krabbeltje, drankje erbij en klaar. Welkom!
Soort dienstverband: Voltijd
Standplaats: Utrecht