Back End Developer bij Feedback Company

Ben jij Back End Developer die continue wil innoveren met de nieuwste technieken en de uitdaging aan wil gaan om ons platform om zetten naar een service georiënteerde architectuur? Werk je graag bij een ambitieuze internationale organisatie binnen een klein team waar je zelfstandig werkt en veel verantwoordelijkheid hebt? Lees dan snel verder!

Over ons
Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feeback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Vanuit ons kantoor in Capelle aan den IJssel ontwikkelt het Development Team (8 personen) deze software en bouwen continu aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Daarnaast hebben we een kantoor in Utrecht, waar de afdelingen Marketing & Sales, Finance en HR zijn gevestigd.

Wat je doet als Back End Developer bij Feedback Company
Als Back End Developer zorg jij ervoor dat onze SaaS diensten binnen de marketing branche nog sterker komen te staan. Je werkt nauw samen met de marketeers en het customer service team om de juiste vertaling te maken van de wensen van de klant naar nieuwe features. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage om ons platform om zetten naar een service georiënteerde architectuur.

Wie ben jij?
Je bent een gedreven developer die de lead kan pakken over zijn/haar eigen microservice. Je wilt continue innoveren met de nieuwste technieken op het gebied van development en cloud infrastructuur.
Verder vragen wij:
• HBO/WO werk- en denk niveau
• Kennis van Python en/of Java en/of PHP
• Teamplayer voor een veranderende omgeving met veel technische uitdagingen
• Ervaring met aangrenzende disciplines, van front-end tot sys-ops

Wat bieden wij?
Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Start- up omgeving met een jong team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en bordspellen centraal staan.
En verder:
• Een marktconform salaris
• MacBook Pro
• 24 vakantiedagen
• Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen.

Interesse?
Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com / 0655128617

Office Manager bij Feedback Company (20-24 uur per week)

Ben jij een administratieve duizendpoot en op zoek naar een uitdagende afwisselende baan voor 24 uur per week? Kan jij goed plannen en werk je zeer nauwkeurig? Lees dan snel verder.

Over ons
Feedback Company is een snelgroeiende speler op de internationale reviewmarkt. Wij ontwikkelen Software die het mogelijk maakt dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 15 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Finance en HR. Ons Development team is gevestigd in Capelle aan den IJssel. Hier bouwen we constant aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Ter uitbreiding van ons team in Utrecht zijn we op zoek naar een officemanager die ons voor 20- 24 uur per week komt ondersteunen.

Wat je doet als Office Manager
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen bij ons op kantoor. Je ondersteunt de HR afdeling met de registratie van ziekteverzuim, in- en uitdiensttreding van personeel, je beheert de digitale dossiervroming en stelt de arbeidsovereenkomsten op. Daarnaast ondersteun je de afdeling finance bij diverse werkzaamheden en beheer je de agenda van onze CEO.

Wie ben jij?
De persoon die wij zoeken is een regelaar, die zich in no-time onmisbaar weet te maken. Je hebt ervaring met planning, administratieve, facilitaire en ondersteunde werkzaamheden. Verder ben je enthousiast, zeer secuur en een organisatie talent.

Wat bieden wij?
Wij bieden jou een veelzijdige uitdagende baan die je flexibel kan invullen op een superleuk kantoor in het hartje van Utrecht. Je komt te werken in een jong, no-nonsense en ambitieus team. We hebben een informele werksfeer en er is veel ruimte voor persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling.
En verder:
• Een marktconform salaris
• 20- 24 uur per week (flexibel en in overleg)

Interesse?
Ben jij na het lezen enthousiast geworden en heb jij interesse in deze functie als officemanager? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.nl / 0655128617