Medior Backend Developer

Als Medior Backend Developer bij Feedback Company zorg jij ervoor dat onze SaaS diensten binnen de marketing branche nog sterker komen te staan. Wie een reviewoplossing zoekt voor een webshop of website, komt zeker bij Feedback Company uit. Als Medior Backend Developer zorg jij ervoor dat onze klanten steeds meer waarde voor hun onderneming halen door te reviewen via Feedback Company.
Dankzij onze moderne Microservices architectuur ben je razendsnel de lead van je eigen microservice. Met behulp van de nieuwste Agile methodieken zoals Scrum; communiceren we de prioriteiten, volgen we de status en passen we ons snel aan. Als Medior Backend Developer bij Feedback Company kun je continue innoveren met de nieuwste technieken op het gebied van development en cloud infrastructuur.

Een greep uit jouw talenten
• Kennis/ervaring met backend programmeren
• Kennis/ervaring met databases
• Kennis/ervaring met frameworks
• Kennis/ervaring met design patterns
• Kennis/ervaring met versiebeheer
• Kennis/ervaring met agile methodieken

Team

Je werkt nauw samen met de marketeers en het customer service team om de juiste vertaling te maken van de wensen van de klant naar nieuwe features. kennis naar de klant, de support medewerkers om te horen wat er bij de klanten gebeurt en de rest van je collega’s omdat we met elkaar meer weten dan alleen.

Wij vragen

• Een marktconform salaris
• Een MacBook Pro van de zaak
• Met interne trainingen word je elke dag een beetje beter
• Een kantoor waarvan je foto’s wilt maken op een toplocatie
• Ongekend goede werksfeer, met regelmatige borrels in onze stad Rotterdam, de leukste activiteiten en een informele, speelse, professionele organisatie
• 24 vakantiedagen
• Een baan bij 1 van de meest ambitieuze reviewbedrijven van Europa

Lijkt dit jou een gave uitdaging?! Stuur dan je CV en motivatie naar joinus@feedbackcompany.com

Sollicitatieprocedure

Solliciteer
Heb je gesolliciteerd? Te gek. We zullen je sollicitatie bekijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen. (TIP: wees creatief)

Telefonisch interview
Één van onze collega’s zal je bellen zodat je ons van alles kunt vragen en waarin we alvast een beetje kennis kunnen maken.

Eerste gesprek
Je komt gezellig bij ons op gesprek zodat we je allemaal leuke vragen kunnen stellen.

Tweede gesprek
Je komt nog een keer gezellig bij ons op gesprek omdat andere mensen je ook graag leuke vragen willen stellen.

Optioneel: case
Soms vragen we je om nog een case te maken, zodat we zien wat je kan en of je het leuk vindt.

Contractvoorstel
We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.

In dienst
Even een krabbeltje, drankje erbij en klaar. Welkom!
Soort dienstverband: Voltijd

Eerste gesprek

Tweede gesprek

Optioneel: case

Contractvoorstel
We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.

In dienst
Even een krabbeltje, drankje erbij en klaar. Welkom!
Soort dienstverband: Voltijd
Standplaats: Capelle aan den IJssel