Business Developer

Feedback Company is een snelgroeiende speler op de internationale reviewmarkt. Door tegelijkertijd ons product te vernieuwen en nieuwe markten aan te boren willen we de Europese markt leiden met een technisch hoogwaardig product en uitstekende customer service. Bij Feedback Company werken we in een snelle, no-nonsense omgeving en worden beslissingen ondersteund door data. We omarmen de Growth Tribe filosofie en dragen dit uit in het gehele bedrijf. Als scale-up zijn we altijd op zoek naar nieuwe kansen en gaan we uitdagingen niet uit de weg: een stevige positie in Europa is het doel en onze nieuwe Business Developer heeft hierin een sleutelrol.

Hoe jij hieraan bijdraagt

Als Business Developer werk je op het snijvlak van sales, marketing en strategie, en dit alles op basis van data. Je nieuwe ideeën en strategieën zijn origineel en je zorgt ervoor dat deze effectief en efficiënt worden ingezet om de groei te versnellen terwijl de kwaliteit van ons product gegarandeerd blijft.

Feedback Company is data-gedreven en ambitieus. Jij ziet waarde in data en vertaalt kwalitatieve en kwantitatieve gegevens naar opportunities. Hierdoor ken je de ideale klant beter dan hij zichzelf, en je ontwikkelt ideeën om hem te bereiken. Je inventiviteit, vastberadenheid en communicatievaardigheden brengen vervolgens deze – tot nu toe onbereikbare klanten – naar Feedback Company. Hiernaast ben je altijd op zoek naar partners die ons netwerk kunnen vergroten. Met je kennis van de e-commerce markt, energie en charisma vind je potentiële partners en overtuig je hen van de waarde van ons product en een samenwerking. De door jou geworven klanten en partners zullen vervolgens een significante bijdrage leveren aan de groei van Feedback Company.

Waarom wij jou willen

Jouw sterkste punt is het omzetten van data naar succesvolle commerciële strategieën. Je bent leergierig en werkt het best in een snel-ontwikkelende omgeving. Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau, spreekt uitstekend Engels en hebt affiniteit met data, strategie en marketing. Je bent niet bang om te falen, maar wel altijd hardwerkend en innovatief. Verder sta je altijd open voor nieuwe uitdagingen, waar je met een analytische blik naar kijkt en waar je op een innovatieve manier mee omgaat.
Wat daar tegenover staat

Naast een marktconform salaris, bieden wij je een werkplek in hartje Utrecht met een informele werksfeer. Je komt te werken in een jong en ambitieus team met mogelijkheden voor persoonlijke Growth Hack trainingen.
Als je ondernemend bent, resultaatgericht en een sterke wens hebt om te concurreren en te winnen, kom dan met ons praten!

Lijkt dit jou een gave uitdaging?! Stuur dan je CV en motivatie naar joinus@feedbackcompany.com

Sollicitatieprocedure

Solliciteer
Heb je gesolliciteerd? Te gek. We zullen je sollicitatie bekijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen. (TIP: wees creatief)

Telefonisch interview
Één van onze collega’s zal je bellen zodat je ons van alles kunt vragen en waarin we alvast een beetje kennis kunnen maken.

Eerste gesprek
Je komt gezellig bij ons op gesprek zodat we elkaar allemaal leuke vragen kunnen stellen.

Tweede gesprek
Je komt nog een keer gezellig bij ons op gesprek omdat andere mensen je ook graag leuke vragen willen stellen.

Optioneel: case
Soms vragen we je om nog een case te maken, zodat we zien wat je kan en of je het leuk vindt.

Contractvoorstel
We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.

In dienst
Even een krabbeltje, drankje erbij en klaar. Welkom!
Soort dienstverband: Voltijd

Eerste gesprek

Tweede gesprek

Optioneel: case

Contractvoorstel
We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.

In dienst
Even een krabbeltje, drankje erbij en klaar. Welkom!
Soort dienstverband: Voltijd
Standplaats: Utrecht