Bijbaan Administratief assistent bij Feedback Company (8-12 uur per week)

Ben jij op zoek naar een leuke administratieve bijbaan voor 8-12 uur per week? Ben je wekelijks beschikbaar, werk je zelfstandig en wil je graag jouw eigen tijd indelen? Lees dan snel verder.

Over ons
Feedback Company is een snelgroeiende speler op de internationale reviewmarkt. Wij ontwikkelen Software die het mogelijk maakt dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 15 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Finance en HR. Ons Development team is gevestigd in Capelle aan den IJssel. Hier bouwen we constant aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Ter uitbreiding van ons team in Utrecht zijn we voor de afdeling Finance op zoek naar een student die voor 8-12 uur per week ons team kan komen versterken.

Wat je doet als administratief assistent
Als administratief assistent werk je allround en ondersteun waar je nodig. De basis van je werkzaamheden betreft met name de debiteuren- en crediteurenadministratie.

Wie ben jij?
De persoon die wij zoeken is een student op MBO/HBO niveau die geen uitdaging uit de weg gaat en het leuk vindt om zijn/haar administratieve skills te ontwikkelen.
Je bent in staat nauwkeurig persoonlijke financiële gegevens te verwerken. Verder vind je het prettig om zelfstandig te werken en overleg je waar nodig.

Wat bieden wij?
Wij bieden jou een veelzijdige uitdagende bijbaan op een superleuk kantoor in het hartje van Utrecht. Je komt te werken in een jong, no-nonsense en ambitieus team. We hebben een informele werksfeer en er is veel ruimte voor persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling.
• Salaris: 1700 – 1800 bruto op full time basis
• 8 – 12 uur per week (flexibel en in overleg)

Interesse?
Ben jij na het lezen enthousiast geworden en heb jij interesse in deze bijbaan als administratief assistent? Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com / 0655128617

Bijbaan Administratief assistent bij Feedback Company (8-12 uur per week)

Over ons

Wat je doet als administratief assistent

Wie ben jij?

Wat bieden wij?
• Salaris: 1700 – 1800 bruto op full time basis
• 8 – 12 uur per week (flexibel en in overleg)

Interesse?