Ingrid Reinders

Vriendelijk, snel, zeer attent en geweldige verf.

Snelle reactie op een foutief adres, meteen opgelost.
Alles netjes verpakt EN de verf schildert geweldig. Bijna mijn hele huis van binnen en buiten met deze verf geschilderd.

Wachtwoord aanpassen. Tot op heden niet gelukt.

Paul Van Dosselaer

Correct

Niet speciaal

Op de website vond ik de melding dat de opgegeven verbruikshoeveelheden rekening hielden met twee lagen. Dit vond ik verwarrend om de juiste hoeveelheid te bestellen. Ik had daarom 4 liter besteld... Op de website vond ik de melding dat de opgegeven verbruikshoeveelheden rekening hielden met twee lagen. Dit vond ik verwarrend om de juiste hoeveelheid te bestellen. Ik had daarom 4 liter besteld voor ongeveer 28 m², maar ik kwam maar juist toe voor één laag en moest nog bijbestellen. Niet heel erg, maar een duidelijker formulering kan zo'n misverstanden vermijden.

Het is ook altijd interessant voor een doe-het-zelver als het instuctievideo'tje laat zien hoe het product verwerkt wordt.

Jürgen Missfeldt

Niks dan goed (tot nu toe!)
Hoe het product is zien we binnen een paar jaren (hoop ik)

Geweldig, de persoonlijke touch, weliswaar mer mail , maar toch , altijd leuk!

Edmond

Goede ervaring, vriendelijke bijstand en bij twijfel steeds enkele suggesties

De vriendelijke reacties en de bijstand met raad bij twijfel met de bijpassende suggesties

Willy Van de Vijver

Supercorrect, snel en kwaliteitsvol.

Los van een eventuele eigen frustratie en blow up van een eenmalige aflevering op een ander huisNR in dezelfde straat, dit na een derde bestelling, werd dit zo vriendelijk rechtgezet met een... Los van een eventuele eigen frustratie en blow up van een eenmalige aflevering op een ander huisNR in dezelfde straat, dit na een derde bestelling, werd dit zo vriendelijk rechtgezet met een correct en vriendelijk mailtje, dat ik enigszins beschaamd was door mijn eigen reactie erop die niet klopte met de werkelijkheid wat mijn feitelijke bestelling betrof.
het enige minpuntje was dat men blijkbaar bij de boeking één cijfer van het huisNR was vergeten.

Misschien toch nog even checken voor een zending de deur uitgaat, of de adresgegevens juist zijn. (Boekhouding adresbestanden versus verzending magazijn)

Franky Buytaert

Kwaliteitsproducten van een kwaliteitsbedrijf!

Heel eenvoudig online te bestellen, zeer snelle levering en preciesop de dag die ik gevraagd had, als dat geen service is!

geen, alles is prima!

Zeer goed produkt, vlotte en correcte service van het bedrijf.

Duidelijke website

Een wat moeilijke levering via Dpd. Klant bij bestelling laten kiezen waar de levering mag gebeuren - bij ons was er veel verwarring.

Kristof

Na contact via mail voor meer specifieke uitleg over het vergrijzingsmiddel, heb ik snel een duidelijke en vriendelijke uitleg ontvangen voor het specifieke gebruik ervan bij ceder. Ook de... Na contact via mail voor meer specifieke uitleg over het vergrijzingsmiddel, heb ik snel een duidelijke en vriendelijke uitleg ontvangen voor het specifieke gebruik ervan bij ceder. Ook de bestelling verliep snel en zonder problemen ( enkel de verzendkosten vond ik nog prijzig voor het proefpakketje). Maar verder niks op aan te merken en zeker aan te raden webshop !

Vriendelijk en correct

Verzendkosten

Leuke site met duidelijke uitleg over het produkt. Met de app heb ik me kostelijk geamuseerd om uiteindelijk de kleur Kirina Grå Parelgrijs te nemen . Vlot besteld en betaald en 2 dagen later... Leuke site met duidelijke uitleg over het produkt. Met de app heb ik me kostelijk geamuseerd om uiteindelijk de kleur Kirina Grå Parelgrijs te nemen . Vlot besteld en betaald en 2 dagen later geleverd! Het nieuwe kippenhok in geïmpregneerd hout zat al snel in het nieuwe kleurtje! Een beetje verdund met een platte borstel heel makkelijk te verwerken, het hout niet opgeschuurd want het mag er wat ruw uitzien!

EDWIN TIMPERMAN

Uitstekend