de nieuwe tuin

Al verschillende malen besteld, altijd top!

Snelle levering, heel degelijk verpakt. Uitgebreide info en top kwaliteit verf.

Neen, ik denk dat er niets te verbeteren valt.

De producten zijn van een zeer hoge kwaliteit. De bestelling is eenvoudig en de levering gaat heel snel.

Zeer snelle levering

Prima service en super verf.

Ann uit Belgie

Super snelle en correcte service. Heel eerlijk en nuttig advies.

Jan heeft me persoonlijk opgebeld omdat hij vermoedde dat ik te veel verf had besteld. Terecht. Ik had veeeel te veel besteld. Hij heeft de bestelling gecorrigeerd en het te veel betaalde bedrag... Jan heeft me persoonlijk opgebeld omdat hij vermoedde dat ik te veel verf had besteld. Terecht. Ik had veeeel te veel besteld. Hij heeft de bestelling gecorrigeerd en het te veel betaalde bedrag ogenblikkelijk terug gestort. Als dat geen eerlijke service is!!!

Niks op aan te merken!

Martine

Ik heb alleen maar spijt dat ik deze fantastische verf niet eerder ontdekt heb. Het is enorm makkelijk om er mee te werken , het strijkt zeer mooi open en je hebt een streeploos resultaat , Het... Ik heb alleen maar spijt dat ik deze fantastische verf niet eerder ontdekt heb. Het is enorm makkelijk om er mee te werken , het strijkt zeer mooi open en je hebt een streeploos resultaat , Het heeft een natuurlijke aangename geur ,droogt snel en je kan ook gemakkelijk retoucheren , zo sleepte onze deur en hebben wij die na wat af te schaven probleemloos bijgewerkt . Het is niet duur , zijn geld meer dan waard en het kleurengamma is heel mooi . Kortom een eerlijk en heerlijk product .

Goede communicatie,
Snel kleurenkaart ontvangen
Snelle afhandeling bestelling en levering
Sterk product

Ik vind er geen , dus jullie zijn goed bezig !

Anoniem Marina

Zeer tevreden over ook zeer snelle levering

zeer gemakkelijke verf we gaan zeker nog bestellen zeer goede uitleg 100% tevreden

alles word heel duidelijk uitgelegd ook als je belt om uitleg krijg je heel goede uitleg erover zou zeggen DOE ZO VOORT 100% tevreden erover niets slechts te zeggen ervan

Goed I 678

Alles verliep zoals geschreven

Geen verbetering toe te voegen

Eddy

Prima bedrijf, prima product.

Alles eerste keus!

Moose Färg leren kennen via internet, zeer informatieve site, zeer klantvriendelijk en een goede ervaring met het betellen van de verf

-informatieve site
-zeer snelle reactie op mails
-snelle levering
-prima verf

Correct, snel, vriendelijk. Uitstekend!

Goede product, met liefde en kennis van zaken aan de man gebracht.

De gebruiksaanwijzing mag wat mij betreft beetje meer/duidelijker in beeld gebracht worden.