Het was mijn eerste aankoop en er werd snel en juist geleverd. Ik had nadien nog een vraag waarvoor ik telefoneerde en ook die werd prompt beantwoord.

Heel snelle reactie op mijn vragen, zowel telefonisch als via mail. bedankt daarvoor.

Meer info op de website zetten over verwerking van de verf. vb ik kocht de dimma verf en er werd me na verkoop verteld dat ik het hout toch beter eerst licht kan opschuren... Dat staat niet op de... Meer info op de website zetten over verwerking van de verf. vb ik kocht de dimma verf en er werd me na verkoop verteld dat ik het hout toch beter eerst licht kan opschuren... Dat staat niet op de website, denk ik.
Ik vond het ook moeilijk om te kiezen welke verf geschikt was voor mijn projectje.

Moose Färgis top .

Ik ben uiterst tevreden met de afhandeling van mijn bestelling. Het ontvangen product heb ik nog niet gebruikt dus daar kan ik nog geen oordeel over vellen maar ik vermoedt dat dit ook prima zal zijn.

De goede communicatie en de snelle afhandeling.

Uitzonderlijk goede service.

Marjan

Vlotte communicatie en levering, fijn product om mee te werken.

Vlotte communicatie en levering

Verkooppunten in België 😊

Goede itleg

snelle service

neen

Automatische en vlotte reactie via Google naar 'zweedse verf'... Aangename website met heel wat interessante uitleg.

De website straalt oerdegelijke kwaliteit uit, en wekt daardoor vertrouwen. Het aanbod om kleine hoeveelheden aan te kopen om te testen (3 kleuren) is erg aantrekkelijk en een goed idee.

Bij de bestelling van de drie proefkleuren is ergens te lezen dat je drie kleuren kan kiezen, maar bij de bestelling zelf is dit niet duidelijk hoe en wanneer dit kan. Ik begreep achteraf (via een... Bij de bestelling van de drie proefkleuren is ergens te lezen dat je drie kleuren kan kiezen, maar bij de bestelling zelf is dit niet duidelijk hoe en wanneer dit kan. Ik begreep achteraf (via een e-mail) dat je dit kon doen via een opmerking bij de bestelling. Blijkbaar was dit voor mij te moeilijk, want ik had dit niet gezien.

Marjan

Vlotte service, direct antwoord op mijn vragen. Ook verzending van de verf gebeurt zeer snel en stipt. Voor wat d verf zelf betreft: geweldig spul! Zeker een aanrader, ook voor de niet geoefende... Vlotte service, direct antwoord op mijn vragen. Ook verzending van de verf gebeurt zeer snel en stipt. Voor wat d verf zelf betreft: geweldig spul! Zeker een aanrader, ook voor de niet geoefende schilder.

Snelle verzending
Vlot contact
Goed materiaal
Gratis toegezonden staalkaart

Meer verkoop punten in België voorzien

Dit was een eerste bestelling, met enkele negatieve punten.

Een van de verfemmers was open gegaan tijdens het vervoer en een kleine hoeveelheid (ong. O,5 l) was in de plastiekzak gelopen. Sluiting van de emmers verbeteren.

Reactie Moose Färg:

Goedendag dank voor uw beoordeling. De verpakking en de methode van inpakken zijn vele malen getest en het is bijna niet mogelijk dit beter te doen. Wij doen ons uiterste best.
Alles kan stuk......
Alles kan stuk... gelukkig is dat in minder dan 0,2% van de zendingen het geval. Vervelend is het zeker maar de schuld ligt hier echt bij de vervoerder DPD. Wij hopen dat de rest van onze service en het product naar tevredenheid was.

Snelle correcte levering, goede informatie. Perfect verpakt.

Uitstekende verf.

Nee