Will Franken

Betrouwbare levering

Uitvoerige informatie over het product en de verwerking ervan.

Nvt

Eveline Temmerman

Prachtig product, goeie service, snelle levering

productkwaliteit! snelle levering!

Bep

Goeie service

Duidelijkheid

Nee

Van den Steen Bart

Zeer positief, kleurenkaart aangevraagd en verf aangekocht

Snelle reactie op aanvraag kleurenkaart en snelle levering van het aangekochte product

Neen

Zeer goede site, alles is klaar en duidelijk. De afhandeling van de bestelling is top, snelle en betrouwbare levering. De verf is werkelijk uniek!

Uiterst betrouwbare firma.

Cliff

Ik heb mijn cederhouten tuinhuis met jullie product Moose Färg S behandeld en ben er zeer tevreden van. Het product werkt makkelijk en het resultaat mag er zijn. Mooie matte afwerking.

Het smeert goed uit zonder strepen. Werkt zeer vlot.

Enige nadeel is dat het drie dagen niet mag regenen. Niet echt eenvoudig met het Belgische weer.

D'haemer Patrick

Snelle service .Adres was wel niet juist ,had geluk dat ik de wagen een huis verder zag staan , en er een bericht werd gestuurd rond welk uur ze kwamen .adres was Nieuwpoortstraat 94 en er stond... Snelle service .Adres was wel niet juist ,had geluk dat ik de wagen een huis verder zag staan , en er een bericht werd gestuurd rond welk uur ze kwamen .adres was Nieuwpoortstraat 94 en er stond Nieuwpoortstraat 93 op zijn papieren . De chauffeur hing net de lading terug sturen .Geluk dus . Was wel een pot bij met lek , gelukkig zat deze nog in een plastiek zak .

Snelle service . Goed contact en afspraken met de firma .

Betere verpakking .

Reactie Moose Färg:

Hallo Patrick, fijn dat het goed gekomen is en dat je tevreden bent! Dank voor de opmerking.

Vlotte communicatie en levering

dat men met bijkomende vragen over het product, heel gemakkelijk bij Jan terecht kan!

bij de levering van 2 ltr. Skydd, stond de emmer op zijn zijkant in de doos.
Er was een beetje verlies van het product, in de plastic, via de naad vh deksel.

De Biotuin

Prettige white wash om mee te werken, zuinig in gebruik, laat de houtstructuur nog mooi zichtbaar en lijkt sprekend op de stalenkaart.Ik heb er 2 Warré bijenkasten mee geverfd. Foto's volgen later... Prettige white wash om mee te werken, zuinig in gebruik, laat de houtstructuur nog mooi zichtbaar en lijkt sprekend op de stalenkaart.Ik heb er 2 Warré bijenkasten mee geverfd. Foto's volgen later als ik ze geplaatst heb. Goede communicatie en snel geleverd. TOP !

Snel antwoord op mijn vragen, snel geleverd, prima white wash