Kijkje in de keuken?

Wil jij net als 3.000 andere organisaties aan de slag met Feedback Company? Beter vindbaar worden in de zoekmachines? Meer bezoekers en omzet? En een sterke (online) reputatie bouwen? Dan ben je aan het juiste adres!

Reserveer je plekje en in 20 minuten laten wij je de tool zien en kun jij al je vragen stellen. Wees gerust, je zit nog nergens aan vast.

Hoe werkt het?

Demo

Plan een demo in wanneer het jou uitkomt. In 20 minuten weet je alles over onze tool.

Voorstel

Op basis van je wensen en behoefte ontvang je een scherpe offerte waar je blij van wordt.

Starten

Ook zo enthousiast over de offerte? Na het online accorderen ben je klaar om te gaan!

Google Review Partner

Feedback Company is, samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn we fier op.

Wat betekent dit voor jou?

Je kunt gebruik maken van de Google Seller Rating module. Deze module zorgt ervoor dat de verzamelde reviews en review score worden doorgegeven aan Google en als gele sterren worden getoond in betaalde advertenties (SEA) en op product niveau in organische zoekresultaten (SEO).

De voordelen op een rijtje:

Meer websitebezoekers
Stijging doorklikratio van 17%
N
Verbeterde quality scores (QS)
De cost-per-click (CPC) daalt
Rich Snippets mobile

Pakketten

Feedback

€ 39,- per maand

450 uitnodigingen

Simpel en gemakkelijk reviews verzamelen? Kies dan voor Feedback.

N
3 maanden abonnement (uniek)
N
Stel zelf een vragenlijst samen
N
Review widget voor op je website
Goed vindbare bedrijfspagina
Triggernotificaties
Personaliseer je uitnodiging
Reviews zichtbaar in Google Ads
NPS & CES vraag

Pro

Tot 1000 uitnodigingen

Op zoek naar meer uitnodigingen en/of heb je meerdere website domeinen? Kies dan voor Pro.

Alles uit pakket Feedback
API GET voor custom reviewwidget
Tot 4 talen/domeinen

Platinum

Tot 2000 uitnodigingen

Voor organisaties die veel feedback verzamelen. Nodig tot 2000 klanten per maand uit met Platinum.

Alles uit pakket Feedback
API GET voor custom reviewwidget
Tot 6 talen/domeinen

Reserveer je plekje

Plan een demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Heb je al vragen? Laat het ons weten via onderstaand formulier.