Levering

Gordon

Mijn ervaring met deze online toko is alles behalve goed !!!
Mijn dochters hebben voor mij 20 dec een bestelling gedaan voor de kerst !!
Opzich wat aan de late kant toch ??
Maar tot...
Mijn ervaring met deze online toko is alles behalve goed !!!
Mijn dochters hebben voor mij 20 dec een bestelling gedaan voor de kerst !!
Opzich wat aan de late kant toch ??
Maar tot mijn dochters en mijn persoontje verbazing nog steeds niets mogen ontvangen !!
Meerdere mails en telefoontjes gepleegd en er word glashard gemeld dat ze geen mails heeft gehad van mij !!
Dit is wat ik dus te horen krijg !!
Het gaat om 30 euro maar het is voor mij nu een principe kwestie geworden !!
Ik wacht nog even af wat ik krijg te horen van de mevr die ik zeer geïrriteerd aan de lijn had af !!!

Afz een zeer terleurgestelde klant (en gelijk voor t laatst )

Niet

Communicatie
Graag ook even terug mailen
En bij geen levering graag geld terug storten aub ( wel zo netjes toch)

Reactie X-masgiftsonline.nl:

Deze bestelling is inderdaad per abuis gemist in de week voor de kerst. Dit jaar was een uitzonderlijk jaar met veel problemen met PostNL, waardoor wij een magazijn vol met kerstpakketten hadden... Deze bestelling is inderdaad per abuis gemist in de week voor de kerst. Dit jaar was een uitzonderlijk jaar met veel problemen met PostNL, waardoor wij een magazijn vol met kerstpakketten hadden staan, aangemeld bij PostNL maar niet afgehaald. We hadden meer dan een dagtaak aan alle telefoon en mail behandelen van ontvangers van kerstpakketten wanneer hun pakket kwam. En terecht, maar gaf veel problemen. Over de bestelling hebben wij geen mail ontvangen, anders hadden wij dit alsnog direct daarna opgepakt. Ik heb zelf telefonisch contact opgenomen om te achterhalen over welke bestelling het ging, aangezien er geen ordernummer bekend was en ik geen mail hieromtrent ontvangen had. Toen dit duidelijk was hebben wij na overleg de bestelling alsnog verstuurd en er nog een extra reep chocolade bij gedaan. Heel vervelend, maar is helaas gebeurd en gelukkig een zeldzaam geval.

Dolman

Leuke gifts

Goede en duidelijke communicatie.

Doortje

Op donderdagavond bestelling gedaan. Eerste bezorgdatum was 21-12. In de opmerking gezet liefst zo snel mogelijk. Kreeg direct mail dat het 18-12 bezorgd zou worden. Pakketten ontvangen op 18-12.... Op donderdagavond bestelling gedaan. Eerste bezorgdatum was 21-12. In de opmerking gezet liefst zo snel mogelijk. Kreeg direct mail dat het 18-12 bezorgd zou worden. Pakketten ontvangen op 18-12. Helaas een paar waren verkeerd maar direct goed opgepakt en binnen 2 dagen nieuwe en verkeerde weer opgehaald. Goede service en communicatie en vriendelijk personeel. Oh ja niet te vergeten leuke kerstpakketten. Zeker aanrader

Snelle levering en klacht/probleem goed en snel opgelost

Erg prettig en snel geholpen, bedankt!

Erg prettig.

Snelle reactie.
Veel keuze.

Variatie in producten per jaar.

Vriendelijk en alles was voor elkaar, op het laatst was het nog wel even spannend of alles optijd geleverd zou zijn, maar gelukkig kwam dat nog goed.

er is telefonisch contact mogelijk, dat vond ik wel erg prettig

niet tot het laatste moment wacht met verzenden

Fijne samenwerking, goede communicatie, goede service

Goede ervaring. Leuke producten te bestellen

Afwisseling in producten. Snelle afhandeling toen een product kapot bleek.

Zorgen voor producten die op voorraad blijven, zodat er evenveel aanbod is voor iedereen.

Angélique Meester

Zeer goede ervaringen met X-masgiftsonline. Zeer snelle en goede service. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Zeer flexibel en servicegericht. Komen alle afspraken na dus doen wat ze beloven. Mooie pakketten.

Wellicht in het verrassingspakket ook wat kleine non-food artikelen (sfeerlichtjes, mokken of i.d.)(

Veel keus, soms lastig terug te vinden, maar over het algemeen pretitg

snelle reactie op vragen

Bij levering een stuk of 5 dozen beschadigd.

miranda essers, mondial uitzend

Zeer ruim aanbod, snelle reactie bij vragen en goede service!

Bij het niet kunnen leveren van een product wordt er aan uitstekend alternatief aangeboden

De verschillende categorieën overzichtelijker aangeven