Levering

Gordon

Mijn ervaring met deze online toko is alles behalve goed !!!
Mijn dochters hebben voor mij 20 dec een bestelling gedaan voor de kerst !!
Opzich wat aan de late kant toch ??
Maar tot mijn dochters en mijn persoontje verbazing nog steeds niets mogen ontvangen !!
Meerdere mails en telefoontjes gepleegd en er word glashard gemeld dat ze geen mails heeft gehad van mij !!
Dit is wat ik dus te horen krijg !!
Het gaat om 30 euro maar het is voor mij nu een principe kwestie geworden !!
Ik wacht nog even af wat ik krijg te horen van de mevr die ik zeer geïrriteerd aan de lijn had af !!!

Afz een zeer terleurgestelde klant (en gelijk voor t laatst )

Niet

Communicatie
Graag ook even terug mailen
En bij geen levering graag geld terug storten aub ( wel zo netjes toch)

Reactie X-masgiftsonline.nl:

Deze bestelling is inderdaad per abuis gemist in de week voor de kerst. Dit jaar was een uitzonderlijk jaar met veel problemen met PostNL, waardoor wij een magazijn vol met kerstpakketten hadden staan, aangemeld bij PostNL maar niet afgehaald. We hadden meer dan een dagtaak aan alle telefoon en mail behandelen van ontvangers van kerstpakketten wanneer hun pakket kwam. En terecht, maar gaf veel problemen. Over de bestelling hebben wij geen mail ontvangen, anders hadden wij dit alsnog direct daarna opgepakt. Ik heb zelf telefonisch contact opgenomen om te achterhalen over welke bestelling het ging, aangezien er geen ordernummer bekend was en ik geen mail hieromtrent ontvangen had. Toen dit duidelijk was hebben wij na overleg de bestelling alsnog verstuurd en er nog een extra reep chocolade bij gedaan. Heel vervelend, maar is helaas gebeurd en gelukkig een zeldzaam geval.

Score voor X-masgiftsonline.nl: 0.5/5
Zou u X-masgiftsonline aanbevelen? Nee