9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

TWM

snel, goede kwaliteit, goede gasten

keep it up!

Maud/2twintig pr

Wij hebben voor de eerste keer samengewerkt met Lounge & Zo en dit is ontzettend goed bevallen. Hebben ons zelfs geholpen met het afbouwen van andere activiteiten terwijl het helemaal niet bij hun... Wij hebben voor de eerste keer samengewerkt met Lounge & Zo en dit is ontzettend goed bevallen. Hebben ons zelfs geholpen met het afbouwen van andere activiteiten terwijl het helemaal niet bij hun takenpakket hoorde.

Denken mee, helpen mee met het neerzetten van de meubels en super vriendelijk.

Checken of bestelde meubels zijn ingeladen.

Energy Pool

Echt goed meedenken en foutjes in de aanvraag proactief oplossen

Fijne website, mooie producten, goede service

Stond vast wel ergens vermeld, maar het was niet direct duidelijk dat we zelf water moesten meenemen voor de koffiemachine. Koffiepakket was top, maar zonder water geen koffie.

AquaMinerals BV

Voor een beurs zuilen gehuurd voor de presentatie van objecten. Fijne, heldere snelle communicatie. Perfect verzorgd. Meubels waren zeer goed, goede kwaliteit, stevig. Ook een goede prijs/kwaliteit... Voor een beurs zuilen gehuurd voor de presentatie van objecten. Fijne, heldere snelle communicatie. Perfect verzorgd. Meubels waren zeer goed, goede kwaliteit, stevig. Ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede communicatie en verzorging.

voor mij is alles 100% goed gelopen.

Olivier Driessen

Fantastisch. Service waar je u tegen zegt.

- Service
- Denken met je mee
- Behulpzaam

Onwijs bedankt. Zonder jullie was het niet zo last minute gelukt. Tot de volgende. Groetjes Olivier

ISSI vormgeving

De eerste keer dat ik iets heb gehuurd voor het bouwen van een stand van een klant bij Lounge & Zo. De stand had ik zelf ontworpen voor een klant.

Bij vragen kreeg ik snel en vooral ook...

Bij vragen kreeg ik snel en vooral ook duidelijk antwoord. Eenmaal op de beurs aangekomen stond Jeroen er netjes op de afgesproken tijd met alle spullen. Er ontbrak niks zodat wij de stand van ons klant konden gaan bouwen.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de top service Jeroen!

Korte lijntjes, zeer vriendelijk, komt afspraken na, brengservice

Niks

PMC Solutions

Zeer vakkundig

Flexibiliteit en het meedenken

Ruimer assortiment

The Fashion Creators

Eerste contact verliep prettig. Lounge& Zo heeft een bar op onze stand verzorgd. Verliep soepel en goed.

Goede communicatie en denken mee

Zo doorgaan!

Label C

Fijn

Goed geregeld

Glimpse Hospitality Solutions

Jeroen is een ongelofelijk vriendelijke, joviale en meedenkende partner voor standbouw. Zeker omdat het onze eerste beurs was en er keiharde deadlines waren heeft hij ons niet alleen ontzorgd, maar... Jeroen is een ongelofelijk vriendelijke, joviale en meedenkende partner voor standbouw. Zeker omdat het onze eerste beurs was en er keiharde deadlines waren heeft hij ons niet alleen ontzorgd, maar ook veel rust gegeven met zijn visie en luisterend oor.

Meedenken. Adviseren. Ontzorgen. Nauwkeurig. En Jeroen is gewoon een ontzettend joviale en gezellige gast die zelf uit de horeca komt en daarom keihard kan knallen al het moet, en gezellig met je... Meedenken. Adviseren. Ontzorgen. Nauwkeurig. En Jeroen is gewoon een ontzettend joviale en gezellige gast die zelf uit de horeca komt en daarom keihard kan knallen al het moet, en gezellig met je babbelt als het kan

Geen enkele aanmerking of opmerking