Hercuton

Prettig samenwerking, meedenkend, flexibel in de oplossingssfeer, luisterend oor en goede eigen inbreng.
Goede partnerschap.

Goed, al zijn we eigenlijk pas net met het gebruik begonnen

Het gebouw voldoet aan onze verwachtingen en bevalt goed.

Het gebouw voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Enorm fijn en kundig, punten worden goed opgelost. Punten vanuit onderaannemers pakken de heren ook goed op. Zeer tevreden mee!

Goede relatie met diverse mensen binnen Hercuton. Alles is bespreekbaar. Mensen zijn ook goed bereikbaar. Dus de algemene ervaring is prima. De totstandkoming van een bouwsom kan wat... Goede relatie met diverse mensen binnen Hercuton. Alles is bespreekbaar. Mensen zijn ook goed bereikbaar. Dus de algemene ervaring is prima. De totstandkoming van een bouwsom kan wat zorgvuldiger/transparanter/duidelijker.

Open communicatie en deskundige aanpak. Hercuton is ook toenaderbaar, als klant durf je dan ook een vraag te stellen ook al is DHL een pakketbedrijf waar vastgoed/bouw niet een sexy onderwerp is

Professionele partij, goede samenwerking tussen commercieel manager en planontwikkelaar. Bereid om mee te denken en aan te passen aan ontwikkelaar waar nodig.

Prima samenwerking en communicatie, het meedenken en omzetten van ideeen naar realisatie was prima.

Prima samenwerking, goede afstemming, prima communicatie en het meedenken en realiseren van onze wensen.