GP Groot

Stephen Ligteneigen

Beoordeling gebruik BSA container

Uw beoordeling:

Super snelle service, oplossend meedenken en ook weer snel opgehaald.

Gerard Spanjaard

Tevreden

Zeer tevreden

Reactie GP Groot:

Beste Gerard, bedankt voor uw fantastische cijfer en beoordeling. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het... Beste Gerard, bedankt voor uw fantastische cijfer en beoordeling. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag van u. Prettige dag gewenst!

Anita Van de Vorstenbosch

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden

Reactie GP Groot:

Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We zijn u graag van dienst en zien u graag terug bij ons!

Dustin De Groot

Prima service

Uw beoordeling:

Netjes gebeld van tevoren en container afgeleverd op de plek waar ik hem wilde.

Reactie GP Groot:

Beste meneer de Groot, Wat fijn om te lezen dat uw zo'n goede ervaring hebt gehad met GP Groot! Bedankt voor het delen van uw positieve feedback. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om... Beste meneer de Groot, Wat fijn om te lezen dat uw zo'n goede ervaring hebt gehad met GP Groot! Bedankt voor het delen van uw positieve feedback. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Prettige dag gewenst.

Ilona Numan

Beoordeling

Top

Beste mevrouw Numan,
Beste mevrouw Numan,
Wat fantastisch om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met GP Groot en ons zelfs het maximale cijfer van 10 geeft! Hartelijk dank voor uw geweldige review. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst.

Berto Van Nee

Review

Uw beoordeling:

prima geregeld en volgens afspraak gebracht en gehaald

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag.

Jeroen Lode

Goedkoop en betrouwbaar

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het prachtige cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten wij u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u graag.

Peter Rood

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u graag.

Thijs Van de Wall Perné

Zeer tevreden met levering en ophalen van container

Uw beoordeling:

Zeer tevreden met levering en ophalen van container. De container werd op tijd geleverd en opgehaald. Er werd niet moeilijk gedaan over het puin dat ik erin had zitten.

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Van de Wall Perné, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met de service van GP Groot! Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Bij GP Groot... Goedemorgen meneer Van de Wall Perné, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met de service van GP Groot! Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Bij GP Groot streven we ernaar om elke stap van het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, van levering tot ophalen. We zijn blij om te horen dat de container op tijd werd geleverd en opgehaald. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en het is geweldig om te zien dat onze inspanningen vruchten afwerpen. Als er in de toekomst nog meer is dat we voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Prettige dag gewenst!

Claudia Konig

Top!

Prima levering!

Reactie GP Groot:

Goedemorgen mevrouw Konig, Heel erg bedankt voor uw vriendelijke woorden! Bij GP Groot doen we ons best om een uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te zien dat onze inspanningen... Goedemorgen mevrouw Konig, Heel erg bedankt voor uw vriendelijke woorden! Bij GP Groot doen we ons best om een uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te zien dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Een prettige dag gewenst