Opstelten Life Science Consultancy

Kundig en geeft goede adviezen.

Paul Mul Consultancy

Na een wat chaotisch begin uiteindelijk de zaken goed opgepakt

La Verde HRM

Wanneer er vragen zijn, dan wordt daarop gereageerd. Verder niet heel veel contact omdat dit niet nodig is. Maar met vragen kan ik altijd terecht.

ToineLazeroms Sales & Project Management

Pas 4 maanden klant maar tot op heden worden alle vragen die ik heb goed beantwoord. Ben heel benieuwd naar de 2 komende kwartalen en jaar opgave samen. ;)

Renate Matroos, Twenty 6 Consultancy

Jullie maken het mij heel makkelijk mijn boekhouding op orde te hebben zonder dat hij mij veel extra tijd kost.

DreamNExcel

Wat voor mij heel fijn was is het geduld met mijn gebrek aan ervaring en dat ik soms dingen niet goed begreep of verkeerd deed. Ik werd heel professioneel benaderd en ook het empathisch vermogen van... Wat voor mij heel fijn was is het geduld met mijn gebrek aan ervaring en dat ik soms dingen niet goed begreep of verkeerd deed. Ik werd heel professioneel benaderd en ook het empathisch vermogen van de adviseur was voor mijn heel geruststellend. Ik kon alles vragen en er werd mij met geduld en in begrijpende taaal, alles haarfijn uitgelegd. Ik heb vertrouwen mijn aangifte(s) in hun handen te laten.
Heel fijne ervaring.

DreamNExcel
Natachia Jackman

Flow-How

Effectie, vriendelijk, meedenkend, beschikbaar

JL Schilderwerken

Vriendelijk erg behulpzaam, zeker een aanbeveling

CH Care4Finance

Goed advies over financiële situatie van mijn bedrijf en nuttige belastingtips.

Query Solutions

Helderheid en open en eerlijk advies. Meedenkend. Hele goede prijs kwaliteit verhouding