Scrolit

Behulpzaam, vriendelijk, accuraat, kenniscentrum

ID.Elektrotechniek

ID.Elektrotechniek

CTMA

Goedkoop is geen duurkoop gebleken.

Pol IT Solutions

Prettig maar kan iets meer communiceren

PsiCon At Sea

Bij de bespreking van het kwartaal neemt Bianca alle tijd! Ze denkt met je mee en geeft je het gevoel dat je goed bezig bent. Voor startende ondernemers geeft zij een hele fijne ondersteuning!

Buizert Consultancy

Ik ben zeer tevreden met ZZP belastingadviseurs. voor een zelfstandig ondernemer bieden ze de juiste mix van zelf doen (van de administratie) en begeleiden van de kwartaal/jaarafsluiting en... Ik ben zeer tevreden met ZZP belastingadviseurs. voor een zelfstandig ondernemer bieden ze de juiste mix van zelf doen (van de administratie) en begeleiden van de kwartaal/jaarafsluiting en belastingaangifte.

Harry Gijsbers grafisch vormgever

Prima, reageren op emails kan beter

Gerrits Consultants

Prettig & deskundig

Kiné Oranje

Mijn ervaring is over het algemeen heel goed. Er werd snel op de mail gereageerd en toen ik eenmaal een telefonische afspraak met een adviseur had, werd ik super snel en fijn geholpen. Omdat ik al... Mijn ervaring is over het algemeen heel goed. Er werd snel op de mail gereageerd en toen ik eenmaal een telefonische afspraak met een adviseur had, werd ik super snel en fijn geholpen. Omdat ik al een jaar van te voren geboekt had, is er denk ik wel iets mis gegaan. Hierdoor moest ik helaas veel mailen en heb ik het gevoel gehad dat ik niet helemaal goed in het systeem stond. Er werd me verteld dat er met mij contact gezocht zou worden om samen de aangifte te doen, maar moest hier telkens zelf voor mailen. Maar toen dat allemaal opgelost werd, ben ik heel fijn geholpen, bedankt hiervoor!

Eline

Goed en degelijk advies