Geert

Gewoon heel goed.

Communicatie

Sander

Product oké, verzending en klantenservice ver onder de maat

Binnen 2 dagen binnen.

Wat minder lui en makkelijk zijn. Producten beter verpakken en wat meer tijd en energie steken in een fatsoenlijke klantenservice.

Anoek

Zwembad besteld. Na 4 werkdagen nog geen teken van levering. Zwembad kunnen annuleren en geld direct terug gekregen.

Dienst na verkoop was heel vriendelijk en behulpzaam.

Levertijd eerlijker op de website zetten,
Bereikbaarheid om te bellen mag groter,

Paula

Super goed. Mooie en overzichtelijke website. Makkelijk zoeken en goede detaillering en tips. Telefonisch heel goed bereikbaar en zeer goed advies en antwoorden van Mike gehad waardoor ik het juiste... Super goed. Mooie en overzichtelijke website. Makkelijk zoeken en goede detaillering en tips. Telefonisch heel goed bereikbaar en zeer goed advies en antwoorden van Mike gehad waardoor ik het juiste product heb aangeschaft. Ik vind de naam ook heel origineel.

Eigenlijk alles. Zie hierboven. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je, uiterst vriendelijk waardoor ik er achter kwam dat wat ik in mijn hoofd had om te kopen niet het juiste zou zijn.... Eigenlijk alles. Zie hierboven. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je, uiterst vriendelijk waardoor ik er achter kwam dat wat ik in mijn hoofd had om te kopen niet het juiste zou zijn. Bedankt.

Erik van Breda

Top

Goede kwaliteit en communicatie en snelle levering door vriendelijke chauffeurs.

WH

Goede producten, goede prijzen en snelle levering

Doos van levering was erg beschadigd. (In dit geval niet erg omdat gekochte artikelen niet fragiel waren. Maar anders waren deze zeker kapot gegaan)

Monique Willemsen

Goed en snel!

Komen afspraken na

Oppashuis thuiskind

Goede ervaring, wat ik zocht kon ik snel vinden op de site en betaling en aflevering verliep zoals het hoort

Goed zoekprogramma, duidelijke informatie

n.v.t.

Lin

Pakketje wat helemaal verfrommeld en open.
Gelukkig miste er niets.

Verzenden met ander postbedrijf

Thom

Best een goed assortiment. Welk kunnen de product beschrijvingen soms wat beter. De chat reacties zijn traag.

Snelle verzending.

Betere omschrijving bij producten. De orderbevestiging was niet binnengekomen. Vervolgens best een tijd bezig geweest om online mijn vraag in de chat neer te leggen. Er werd aanvankelijk niet... Betere omschrijving bij producten. De orderbevestiging was niet binnengekomen. Vervolgens best een tijd bezig geweest om online mijn vraag in de chat neer te leggen. Er werd aanvankelijk niet gereageerd.