ZO

Ik

De handzeep is fijn in gebruik! Ik was vaker mijn handen dan voorheen omdat ze minder uitdrogen en het lekker ruikt (kokosgeur).

Jolan Vervat

ZO schoon, prima spul. Zelfs thee-aanslag verdwijnt met een klein toefje afwasspray. En kookplaat is in een wip weer fris. Nog eventjes en ik ga poetsen nog leuk vinden.

Chantal

Zoooo fijn schoonmaken. Snelle levering, fijne producten welke goed zijn werk doen. Geen geïrriteerde handen meer.

Chantal van de Pol-Le Bars

Het klinkt cliché maar alles klopt bij Zo, de producten, communicatie, service. Hoe heb ik kennis gemaakt met hun producten? Wij hebben een nieuw appartement gekocht strak en modern. Alles... Het klinkt cliché maar alles klopt bij Zo, de producten, communicatie, service. Hoe heb ik kennis gemaakt met hun producten? Wij hebben een nieuw appartement gekocht strak en modern. Alles natuurlijk schoon gemaakt maar helaas zag ik overal sporen van achtergebleven schoonmaakmiddelen. Mijn buren hadden bij het inleveren van hun keuken producten van Zo gekregen. Gelezen dat o.a. milieuvriendelijk, vegan was. Geprobeerd en onmiddellijk enthousiast geworden. Et voilà lid van hun fanclub geworden! 😉

Noordervaart autoschade

Ik ben zeer tevreden

J.Uijttewaal

Starterspakket gekocht

Fabien

Hele fijne (lekker ruikende) schoonmaak middelen met flessen die je niet specifiek hoeft te verstoppen in een kastje! Fijn ook dat er kleur gecoördineerde doekjes verkrijgbaar zijn, dit zorgt ervoor... Hele fijne (lekker ruikende) schoonmaak middelen met flessen die je niet specifiek hoeft te verstoppen in een kastje! Fijn ook dat er kleur gecoördineerde doekjes verkrijgbaar zijn, dit zorgt ervoor dat je nooit het verkeerde doekje gebruikt! Het navullen van de spray-bottles is super makkelijk, de verpakkingen gaan ook lang mee!

Alvarez

Een fijn bedrijf. Goede producten.

Karen

Fijne producten die ook nog eens duurzaam zijn!

Marieke Bout-Noorlander

Top service en razend snelle levering!