ZO

2075 beoordelingen

2075 Reviews

Helen Van dijk

Erg fijn schoonmaakmiddel. Vooral het nieuwe dweilsysteem is een grote hit in ons huis!

Wendy

Mooi bedrijf die snel levert. Goede producten en alles is duurzaam

Andrea Scheidegger

Goed en makkelijk te gebruiken

Sneekes-Borst

Top!
Ruikt lekker, maakt snel en brandschoon, mooie flessen en duurzaam ook nog.

Poul

Prima producten. Net de nieuwe Zovloer schoon in gebruik genomen. Super apparaat, gemakkelijk in gebruik en goed schoon

Ilana

Ik gebruik ZO al een paar jaar en ben heel tevreden mee. Beetje bij beetje aan het "overstappen". Ben eerst met keuken schoon begonnen, dan naar alles schoon "over gestapt", dan handen schoon en nu... Ik gebruik ZO al een paar jaar en ben heel tevreden mee. Beetje bij beetje aan het "overstappen". Ben eerst met keuken schoon begonnen, dan naar alles schoon "over gestapt", dan handen schoon en nu sanitair schoon. En nu even wachten tot dat het tijd is om mijn dweil te vervangen, en dan kan ik naar vloer schoon overstappen.

Jolanda

ZO heeft een goed product/concept. Logisch en duidelijk in gebruik. Prima service

Lenneke Fincke

Communicatie is goed. Levering is goed.
Fijne producten met lekkere geuren.
Principe met hervulbare mooie flesjes is goed

Sandra

Superservice en een heel fijn lekker ruikend schoonmaakmiddel.

Gea Bosch/AnantA

Altijd is alles keurig verzorgd. Op alle fronten besparend, financieel en milieu, chapeau! Glasreiniger werkt fantastisch mijn hulp krijgt eindelijk alle spiegels streeploos glanzend zonder veel... Altijd is alles keurig verzorgd. Op alle fronten besparend, financieel en milieu, chapeau! Glasreiniger werkt fantastisch mijn hulp krijgt eindelijk alle spiegels streeploos glanzend zonder veel poetswerk! Dank🙏😍