R Kemps

Goed, gemoedelijk en rustig gesprek voerend.

Beste R. Kemps,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan onze collega's.

Debbie

Hele fijne gemoedelijke man, toegankelijk, onpartijdig.

Beste Debbie,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

D vreven

Tevreden

Beste D. Vreven,

Patty

Meedenkend en oplossengericht.

Beste Patty,

R Kemps

Legt goed uit wat er precies gaat gebeuren en wat het voor beiden partijen betekent. Luistert goed en is begripvol.

Michiel Visser

Marc legt alles goed uit. Het loopt gesmeerd.

Linda Jansen-Tops

Prettig dat de gesprekken fysiek konden plaatsvinden, dat gaf Marc zelf aan, dat hij dit graag wilde. Hij weet waarover hij praat en het is fijn om iemand in het proces erbij te hebben die... Prettig dat de gesprekken fysiek konden plaatsvinden, dat gaf Marc zelf aan, dat hij dit graag wilde. Hij weet waarover hij praat en het is fijn om iemand in het proces erbij te hebben die objectief en er voor beide partijen is. Hij luisterde naar onze mening en had geen oordeel, maar stelde soms wel de juiste vragen, die ervoor zorgden dat je anders over bepaalde dingen ging denken. Ons proces ging vlot. Dat lag zeker ook aan ons zelff, maar ook door het snelle handelen van Marc. Een dag na het gesprek ontvingen we al het gespreksverslag met de afspraken of nodige documenten.

Suzanne

Eerlijk, oprecht, empatisch en hele fijne gesprekken en allemaal lekker vlot geregeld. Een echte aanrader.

de Hoog

Fijn contact mee. Neemt de tijd om dingen goed uit te leggen. Goede zorg voor beide partijen