Kiki Schoenmakers Gerritsen

Vriendelijk en rustige man

Arjan Heeder

Vertelt met zn zwijgplicht toch dingen over andere klanten, berekening kan niet kloppen, papierwerk bevat alsnog fouten en bemiddelem? Wij moesten het zelf doen...

Mark

Prima ervaring

Beste Mark,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Ted Van Houts

Fijne luisterende man

Beste Ted,

Margot

Fijne rustige man. Komt over als een echte familie man.

Beste Margot,

Schalkwijk

Marc heeft ons fantastisch geholpen en ons alle tijd gegund in de voor mij moeilijke situatie waar ik niet altijd het op kon brengen om vorm te geven aan de nieuwe toekomstige situatie, daarmee wil... Marc heeft ons fantastisch geholpen en ons alle tijd gegund in de voor mij moeilijke situatie waar ik niet altijd het op kon brengen om vorm te geven aan de nieuwe toekomstige situatie, daarmee wil ik zeggen dat wij het tempo mochten bepalen aangezien je toch met dubbele gevoelens opgescheept zit.

Beste dhr/mvr Schalkwijk,

P v/d Kerkhof

Marc is oprecht, onpartijdig en behulpzaam. Hij is professioneel en deskundig. Marc heeft veel ervaring en weet waar hij over praat.

Beste Peggy,

Busink

Proffesioneel

Beste dhr/mvr Busink,

Bjorn de Wit

Goed en professioneel.

Beste Bjorn,

Anita

Ik had gevoel dat ik van 2 man ging scheiden,alleen maar tegenwerking en geen medewerking

Beste Anita,
Bedankt voor jouw feedback.
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden we erg jammer. We hebben jouw feedback intern doorgegeven.
Eén van...
Beste Anita,
Bedankt voor jouw feedback.
Eén van onze collega’s zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing. Mocht je binnen 14 dagen niks van ons horen laat dit dan a.u.b. weten via ons mailadres klanten@zorgeloosch.nl of telefonisch via 088 1661 553.