Sandra Van der Kroft

Professioneel

Vakkundig

Dankjewel!

Patrick Egmond, van

Duidelijke site, goed duidelijk verkoopverhaal, mooie prijs, keurig nette installatie door professionals.

Instalatie

Het oorspronkelijke plan klopte niet helemaal dus moest er iets geschoven worden met de panelen.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat we een mooie passende installatie hebben kunnen installeren!

Lucien

Top service keurige en zeer vakbekwaam monteurs

Monteurs werken zeer netjes

Dankjewel!

A vd Eijkel

Op tijd met afspraak en binnen 2 uur klaar

Denken mee.

Nee

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat we alles snel en goed bij jullie konden installeren!

Ramon

Goed geregeld

communicatie

Bedankt.

G. Dijst

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over handelwijze van Zonneplan. Vanaf het moment van plaatsen van de bestelling tot het monteren van de panelen is alles naar wens verlopen.... Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over handelwijze van Zonneplan. Vanaf het moment van plaatsen van de bestelling tot het monteren van de panelen is alles naar wens verlopen. Afspraken na gekomen en op de tijd geleverd. Op moment van plaatsen nog goed advies gekregen omtrent de plek van monteren van de omvormer. Goede uitleg na plaatsen en alles netjes achtergelaten (zoals het volgens mij ook hoort). Ook de afhandeling van teruggave BTW is goed afgehandeld.
Kan niet ander zeggen TOP. Zonneplan ga zo door.

Afspraken nakomen en keurig werk.

In principe altijd verbeterpunten te vinden maar niet door mij.

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie aanbeveling. Op naar heel veel zonuren!

Thomas blom

Perfect, makkelijk, geen zorgen, meteen rendement, leuke app

Geen zorgen, geen twijfel, meteen rendement,

Iets dat helpt mensen nog meer rendement te halen uit hun zonne stroom, of tips hoe om te gaan met opgewekte stroom, of dat bij goede kWh de vaatwasser aangaat, de airco even verwarmd,... Iets dat helpt mensen nog meer rendement te halen uit hun zonne stroom, of tips hoe om te gaan met opgewekte stroom, of dat bij goede kWh de vaatwasser aangaat, de airco even verwarmd, ontvocht,koelt, auto of scootmobiel,fiets oplaad ....dus scheduled tasks triggered door het berijken van bepaalde kWh.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je aanbeveling.

Bram Veening

Afspraak nagekomen. Netjes gemonteerd, geen rommel achtergelaten. Er werd zelfs gestofzuigd.

Zie bij ervaring met Zonneplan

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat wij alles netjes voor jullie mochten installeren.

dhr. Cuppen

Komen hun afspraken precies na. Geven een goed advies. Vakkundige aanleg van de installatie. De opgewekte Kilowatts zijn nog hoger als verwacht.

een goed Advies en zeer behulpzaam

geen verbeteringen

Reactie Zonneplan.nl:

Wat leuk om te lezen dat jullie nog meer hebben opgewekt dan vooraf berekend. Op naar nog meer zonuren!

Lei Verhagen

Ben tot nu toe zeer tevreden

Mooi vakwerk geleverd.

Heb ik op dit moment niet.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat goed om te lezen, bedankt!