Krijnen

Goede comunnicatie

Bij gebreken personeel sturen die er net iets meer kaas van hebbn gegeten.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de feedback en voor de aanbeveling!

Judith

Heel erg tevreden over Zonneplan, zowel met de begeleiding in het voortraject als met de uitvoering zelf. Zeer heldere communicatie en snelle reactie als je toch nog vragen hebt. Installatie ging... Heel erg tevreden over Zonneplan, zowel met de begeleiding in het voortraject als met de uitvoering zelf. Zeer heldere communicatie en snelle reactie als je toch nog vragen hebt. Installatie ging vakkundig, klantvriendelijk en snel,

Is het mogelijk om de app aan te passen zodat je je opbrengst kunt vergelijken met die van het vorige jaar of de voorgaande maand?

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat je zo tevreden bent Judith! De app is altijd in ontwikkeling en nemen je tip hierin mee. Bedankt voor de mooie review en de feedback!

Frans

Ik ben erg tevreden over Zonneplan, de aanvraag en opzeggen oude leverancier ging prima.
De prijzen van Zonneplan zijn de laagste van de dynamische energie aanbieders.
De manier van...
De prijzen van Zonneplan zijn de laagste van de dynamische energie aanbieders.
De manier van voorschot berekenen is helder: 1/12e van de verwachte vaste kosten per jaar en het verbruik aan het eind van de maand is erg overzichtelijk.
Ik ben wel in staat om in de goedkope uren te wassen/drogen, maar nu zijn mijn gemiddelde maandlasten over een jaar maar iets hoger dan voor de energiecrisis.
Ik heb geen zonnepanelen, want met zonnepanelen zal het voordeel minder zijn.
Al met al ben ik blij dat ik het overgestapt ben.

Goede prijzen, duidelijke app.

Het zou leuk zijn, als de kale inkooptarieven ook in de app zichtbaar zijn.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat je blij bent dat je bent overgestapt Frans! Goed om te lezen dat je erg tevreden bent.

Familie Kamerman

Er komt niemand vantevoren IN DE WONING kijken. Bij ons ging t dus niet door. Voor niets vrije dag genomen en n meterkast voor 10 zonnepanelen laten plaatsen op advies v Zonneplan. Er kon niet op n... Er komt niemand vantevoren IN DE WONING kijken. Bij ons ging t dus niet door. Voor niets vrije dag genomen en n meterkast voor 10 zonnepanelen laten plaatsen op advies v Zonneplan. Er kon niet op n nette manier de bekabeling van dak naar meterkast getrokken worden. Wij gaan niets openbreken en ook geen lelijke kabels langs n strakke pas wit gestucte trap hangen. Zeer jammer. Zonneplan calculeert dat risico in dat 1 op de 10 niet doorgaat. Bij plaatsen v inductie kookplaatis n bedrijf wel netjes vantevoren komen kijken wat er mogelijk was. Bij verkoop is er veel contact met zonneplan. Nu heb ik dit weergegeven in mail maar hoor niets meer. Niet eens excuses . Erg jammer. Ook nog n zwarte streep op gestucte muur bij trap achtergebleven want monteur stootte schilderij met zijn jas vd muur. We zijn er even klaar mee. Erg jammer

Alleen maar slechte punten

Kom vantevoren inventariseren en communiceer ook als er geen verkoop meer is. Handel n klacht goed af. Mond op mond reclame is ook heel belangrijk.

Reactie Zonneplan.nl:

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de installatie. We hebben onlangs nog even telefonisch contact en de situatie netjes besproken. Het kabeltraject blijkt inderdaad het pijnpunt te... Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de installatie. We hebben onlangs nog even telefonisch contact en de situatie netjes besproken. Het kabeltraject blijkt inderdaad het pijnpunt te zijn en helaas hebben we geen route kunnen vinden die zowel voor ons uitvoerbaar is als voor u naar tevredenheid. We begrijpen helemaal dat u om zo'n reden de installatie niet wil laten doorgaan en de optie om kosteloos te annuleren geven we daarom ook in de overeenkomst. Een schouwing had de situatie wellicht iets kunnen verzachten, echter kiest Zonneplan er bewust voor om de schouwing op de installatie dag zelf te doen en niet via een los bezoek. Dit zorgt ervoor dat installaties sneller uitgevoerd kunnen worden en scheelt u een extra moment dat u thuis moet blijven. Vanwege de schade aan de muur hebben we aangeboden dit netjes met u op te lossen. In het gesprek heeft u aangeven dat dit niet nodig is omdat uw buurman dit al voor u kan herstellen.
Mocht de situatie veranderen en een ander kabeltraject mogelijk zijn dan kunnen we uiteraard voor u kijken wat we hierin kunnen beteken.

Bob Jonkheer

Duidelijkheid met alles.a

Overal is aan gedacht, een duidelijke app met veel informatie, een uitgebreide klantenservice

Breng een soort thermostaat uit net als Toon maar dan van Zonneplan. Hoe mooi zou het zijn als je vanuit de woonkamer op je thermostaat kijkt en direct kun zien hoeveel je terug levert en de... Breng een soort thermostaat uit net als Toon maar dan van Zonneplan. Hoe mooi zou het zijn als je vanuit de woonkamer op je thermostaat kijkt en direct kun zien hoeveel je terug levert en de stroomprijzen zijn voor de komende 24uur

Reactie Zonneplan.nl:

Mooie punten en een mooie tip Bob! Bedankt voor de aanbeveling.

W. W. Spapé

Ongecompliceerd, leuk om verbruik bij te houden

storingvrij en alles gaat vanzelf

meer groene stroom, de app zou overzichtelijker kunnen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de aanbeveling! Leuk om te lezen dat je het verbruik zo leuk en ongecompliceerd vindt!

Angelique

Duidelijke communicatie, vakkundig geplaatst en alles goed uitgelegd. Met de app kan ik de opbrengst goed bijhouden.

Duidelijke communicatie en meedenken

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de mooie complimenten Angelique! Fijn ook dat je de app en de communicatie zo duidelijk vindt.

Erbomax

Uitstekend

Professioneel

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de stralende 10!

Harm Smit

Duidelijk in de communicatie, correcte levering en nazorg.

Goede nazorg, indien nodig.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de mooie review Harm, erg fijn om te lezen dat je de communicatie, levering en nazorg zo prettig heeft ervaren.

Bruinen

Vorig jaar juli de zonnepanelen laten plaatsen, ze brengen hun waarde al prima op

Het plaatsen van de panelen werd gedaan door een prima ingewerkt vriendelijk team met kennis van zaken. Tevens is de verwerking van de BTW teruggave en de service als zeer solide ervaren.

Voor dit moment loopt alles volgens plan dus dat is prima.

Reactie Zonneplan.nl:

Mooie complimenten en mooi om te horen dat alles prima verloopt en de panelen na ruim een half jaar nog steeds naar wens zijn! Bedankt!