Fennie

Duidelijke en uitstekende service en installatie zonnepanelen.

Goede en snelle communicatie.

Geen tips.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de 10 Fennie! Fijn om te lezen dat de communicatie en service zo duidelijk, goed en snel zijn verlopen.

J.M. Koole

Wij hebben twee sets zonnepanelen door Zonneplan laten installeren. Eerste panelen op het zuiden in 2018. Die zijn ondertussen al wel terugverdiend. De tweede set in 2022 op het noorden. Die leveren... Wij hebben twee sets zonnepanelen door Zonneplan laten installeren. Eerste panelen op het zuiden in 2018. Die zijn ondertussen al wel terugverdiend. De tweede set in 2022 op het noorden. Die leveren 65% op t.o.v. panelen op het zuiden, maar altijd nog 3.500 kWh, genoeg voor onze warmtepomp en dat was onze wens. Wij krijgen nu ook stroom en gas van Zonneplan.
Beide trajecten zijn keurig verlopen. Ik kan Zonneplan alleen maar van harte aanbevelen.

Snelle offerte met deskundige informatie rondom kosten en opbrengst.
Stipte monteurs die goed werk leveren.
Stroomopbrengst conform prognose.
Software waarmee alles is te volgen.

Kies altijd voor het maximum aantal panelen dat er op je dak past. Je komt er later achter dat je altijd meer stroom gaat gebruiken.... Denk aan een warmtepomp, inductieplaat, infraroodpanelen en/of... Kies altijd voor het maximum aantal panelen dat er op je dak past. Je komt er later achter dat je altijd meer stroom gaat gebruiken.... Denk aan een warmtepomp, inductieplaat, infraroodpanelen en/of een electrische auto.

Reactie Zonneplan.nl:

Erg fijn om te lezen dat beide sets zonnepanelen naar wens zijn en dat jullie al 4 jaar zo enthousiast zijn. Je komt er later inderdaad regelmatig achter dat je meer stroom gaat gebruiken: een tip... Erg fijn om te lezen dat beide sets zonnepanelen naar wens zijn en dat jullie al 4 jaar zo enthousiast zijn. Je komt er later inderdaad regelmatig achter dat je meer stroom gaat gebruiken: een tip waar velen wat aan kunnen hebben! Bedankt voor je review en wij wensen jullie nog heel veel zonuren toe!

Jacqueline Blokesch

Zeer tevreden. Ik kan geen minpunten vinden. Ook nu, ruim een halfjaar verder. Voortraject perfect, montage super snel en netjes plus aardige mensen, natraject goede administratieve afwilkeling. Ik... Zeer tevreden. Ik kan geen minpunten vinden. Ook nu, ruim een halfjaar verder. Voortraject perfect, montage super snel en netjes plus aardige mensen, natraject goede administratieve afwilkeling. Ik had mijn btw snel terug. Dus Zonneplan nog een keer, ik ben er superblij mee en bedankt.

Alles

Geen idee

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende review! Goed om te horen dat het hele proces zo goed verlopen is en je ook na ruim een half jaar nog zo tevreden bent met ons. Wij wensen jou heel veel mooie zonuren toe... Bedankt voor deze stralende review! Goed om te horen dat het hele proces zo goed verlopen is en je ook na ruim een half jaar nog zo tevreden bent met ons. Wij wensen jou heel veel mooie zonuren toe Jacqueline!

Patrick

Goede en duidelijke communicatie

Afspraak is afspraak

Niet voorhanden

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat de communicatie zo goed is gegaan!
Bedankt voor de complimenten en de mooie 10 Patrick!

Els

24 januari stond de installatie gepland van onze zonnepanelen.
De dag ervoor werden we gebeld met de melding dat het aantal overeengekomen panelen misschien toch niet ging passen.
Vonden...
24 januari stond de installatie gepland van onze zonnepanelen.
Vonden wij vreemd dat dit nu pas naar voren kwam. Maar er was een plan B, een andere lay-out en een paneel minder. We zouden ter plaatse verder kijken.

Op de dag van de plaatsing bleek het aantal overeengekomen panelen inderdaad niet mogelijk. Maar ons dak bleek in de huidige staat ook niet geschikt. Onze buren verderop waar dezelfde middag panelen zouden worden geplaatst door Zonneplan kregen dezelfde boodschap. En in onze regio was dit kennelijk vaker het geval. Waarom dan niet eerst schouwen bij oude huizen als dit bekend is. We hebben maanden voor niets gewacht. Een domper.

Van zonneplan hebben we niets meer gehoord. Een belletje achteraf had ik wel op z'n plaats gevonden.

Vriendelijke monteurs

Kom eerst het dak schouwen bij oudere woningen

Reactie Zonneplan.nl:

Vanwege de staat van het dak hebben wij helaas de installatie niet kunnen uitvoeren.
Zonneplan voert een schouwing uit op de dag van installatie. Gezien de huidige levertijden kunnen we ons voorstellen dat de uitkomst dan teleurstellend is.
Het is verstandig het dak te laten vervangen. Samen hebben we afgesproken dat wanneer u hierna zonnepanelen via Zonneplan aanschaft, wij de eerder overeengekomen prijs hanteren. Zo maakt u geen extra kosten voor de zonnepanelen.

Rogier

Vlot geregeld, vriendelijke medewerkers, nette installatie, alles in overleg en naar mijn wensen.

Nette en vlotte communicatie

Dankjewel Rogier!

Bas

Zeer fijne samenwerking van offerte tot montage en nazorg.

Prijs, service en montage.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie tien Bas, bedankt!

Cuperus

Goede voorlichting. Afspraken worden nagekomen. Prima bereikbaar als er vragen zijn.

Een goede begeleiding in het hele proces.

Bedankt voor je review!

H

Goede planning, keurig gemaakt
Werkt goed allemaal

Houden kontakt met klant

Bedankt!

Bram ten Bosch

Duidelijk voorstel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Uitvoering wat rommelig maar goed eindresultaat.

Duidelijk voorstel en uitleg. Goede prijs.

Meer coƶrdinatie bij de uitvoering

Reactie Zonneplan.nl:

Sorry voor de rommel Bram, maar wel fijn dat we alles verder naar tevredenheid hebben kunnen plaatsen!