Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

Veenstra

Advies,deskundigheid en snelle levertijd is een pre bij Zonnepanelen Xtra.Wat montage betreft zijn zij er heel vroeg bij in ons geval.smorgens om 6.15 uur begonnen en om 11.00uur was alles weer... Advies,deskundigheid en snelle levertijd is een pre bij Zonnepanelen Xtra.Wat montage betreft zijn zij er heel vroeg bij in ons geval.smorgens om 6.15 uur begonnen en om 11.00uur was alles weer opgeruimd.
Wat snelheid en kundigheid betreft kan ik het bedrijf ZonnepanelenXtra ten zeerste aanbevelen.

J Veenstra Oude Tonge

Bob Zwaan

Goed en kundig advies. De installateurs zijn erg vriendelijk en werken zeer netjes en secuur. De panelen lagen er binnen een paar uur op en het systeem werkte onmiddelijk. Leuk om de meter te zien... Goed en kundig advies. De installateurs zijn erg vriendelijk en werken zeer netjes en secuur. De panelen lagen er binnen een paar uur op en het systeem werkte onmiddelijk. Leuk om de meter te zien terugdraaien.

Deskundig advies

Prima communicatie: snel en helder. Montage en ingebruikstelling erg goed en snel.

Men is zeer coulant geweest voor ons. Omdat er bij mij niet alle panelen in een keer konden worden geplaatst wegens door andere te verrichte werkzaamheden heeft men dit enkele maanden later alsnog... Men is zeer coulant geweest voor ons. Omdat er bij mij niet alle panelen in een keer konden worden geplaatst wegens door andere te verrichte werkzaamheden heeft men dit enkele maanden later alsnog gedaan. Dit zonder extra kosten en pas betaling bij levering van het tweede gedeelte.

W9ij hebben goede ervaringen met dit bedrijf

Alexander

Prima contact gehad, Snelle levering en installatie en ook na afloop staan ze je goed te woord en helpen ze je waar ze kunnen.
Panelen werken na een jaar Top.

Snelle en nette installatie

Harry Aardoom

Betrouwbaar iemand!

Hij verteld het zeer duidelijk !

Giljam

Ik ben zeer tevreden over de communicatie, het geleverde werk en de nazorg van dit bedrijf. Ik kan deze leverancier dan ook iedereen aanraden.

Ze denken goed mee en leveren goed maatwerk.