Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

G. Bongers

Zeer goed bedrijf! Gelukkig zijn er ook nog bedrijven die gewoon keurig nakomen wat ze afspreken.

Uitstekende service, duidelijke uitleg en vakkundige installatie. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Als u panelen wil aanschaffen zoek dan niet verder, beter kan denk ik niet. En mocht u onze... Uitstekende service, duidelijke uitleg en vakkundige installatie. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Als u panelen wil aanschaffen zoek dan niet verder, beter kan denk ik niet. En mocht u onze installatie willen bekijken vraag Arjan dan naar onze adresgegevens. U bent van harte welkom.

Prima bedrijf.

Mooie uitleg over de zonnepanelen en nette prijzen. Snelle levering en plaatsing.

Scherpe prijzen.

P.J. meijer

Zeer tevreden. Dekundig advies. Klantvriendelijk.

Berger

Nette montage, aardig en vriendelijk. Advies goed en ligt netjes op het dak. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Vakkundig, ze weten wat ze doen.

Kor van Andel

Geweldig bedrijf, snelle en deskundige installatie.
Ziet er geweldig uit !!!

Arjen Korporaal weet waar hij over praat, ben dan ook dik tevreden over de nieuwe panelen.

Bram Bezemer

Zeer keurig bedrijf goed een eerlijk advies.

Wij hebben een zeer specifiek dak waar de meeste leverancier nee tegen zeiden bij de vraag of ze een oplossing hadden.
ZonnepanelenXtra had wel een oplossing en in nauwe samenwerking is er een...
ZonnepanelenXtra had wel een oplossing en in nauwe samenwerking is er een mooi eindresultaat behaald.

Bob

Meerdere bedrijven gezocht voor zonnepanelen maar hier hadden ze de deskundigheid, goede producten en werden we vriendelijke geholpen. Als je een vraag hebt kan je altijd terecht.

Bereikbaarheid, flexibel

Goed en deskundig advies

Snelle plaatsing

Heel positief. Duidelijk en snel in het beantwoorden van vragen en nakomen/doen van gemaakte afspraak.