Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

Niets mis mee

Konden leveren waar ik in geïnteresseerd was en kwamen niet met een praatje om iets anders te nemen.

Hans Kruijswijk

Dit bedrijf heeft overduidelijk veel ervaring en kan alles op een degelijke manier uitleggen.
De levering verliep voorspoedig alsmede de installatie. Alles werkt naar behoren en tot volle tevredenheid.

Zonnepanelen Xtra levert alleen de bekendere merken met zeer ruime garantie en dat geeft vertrouwen aan de klant.

Veenstra

Advies,deskundigheid en snelle levertijd is een pre bij Zonnepanelen Xtra.Wat montage betreft zijn zij er heel vroeg bij in ons geval.smorgens om 6.15 uur begonnen en om 11.00uur was alles weer... Advies,deskundigheid en snelle levertijd is een pre bij Zonnepanelen Xtra.Wat montage betreft zijn zij er heel vroeg bij in ons geval.smorgens om 6.15 uur begonnen en om 11.00uur was alles weer opgeruimd.
Wat snelheid en kundigheid betreft kan ik het bedrijf ZonnepanelenXtra ten zeerste aanbevelen.

J Veenstra Oude Tonge

Bob Zwaan

Goed en kundig advies. De installateurs zijn erg vriendelijk en werken zeer netjes en secuur. De panelen lagen er binnen een paar uur op en het systeem werkte onmiddelijk. Leuk om de meter te zien... Goed en kundig advies. De installateurs zijn erg vriendelijk en werken zeer netjes en secuur. De panelen lagen er binnen een paar uur op en het systeem werkte onmiddelijk. Leuk om de meter te zien terugdraaien.

Deskundig advies

Prima communicatie: snel en helder. Montage en ingebruikstelling erg goed en snel.

Men is zeer coulant geweest voor ons. Omdat er bij mij niet alle panelen in een keer konden worden geplaatst wegens door andere te verrichte werkzaamheden heeft men dit enkele maanden later alsnog... Men is zeer coulant geweest voor ons. Omdat er bij mij niet alle panelen in een keer konden worden geplaatst wegens door andere te verrichte werkzaamheden heeft men dit enkele maanden later alsnog gedaan. Dit zonder extra kosten en pas betaling bij levering van het tweede gedeelte.

W9ij hebben goede ervaringen met dit bedrijf

Alexander

Prima contact gehad, Snelle levering en installatie en ook na afloop staan ze je goed te woord en helpen ze je waar ze kunnen.
Panelen werken na een jaar Top.

Snelle en nette installatie