Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

Wij hebben goede ervaringen met Zonnepanelen Xtra. Of de panelen opbrengen wat bij de opgave hoort, kunnen we pas na een jaar of meerdere jaren controleren. Dus de prijs/kwaliteit na drie jaar... Wij hebben goede ervaringen met Zonnepanelen Xtra. Of de panelen opbrengen wat bij de opgave hoort, kunnen we pas na een jaar of meerdere jaren controleren. Dus de prijs/kwaliteit na drie jaar invullen.

Zonnepanelen Xtra monteerde met 2 man in een halve dag, waar de andere leverancier 3 keer met 2 man meer dan een halve dag voor kwam. Super.

Goed bedrijf, klantgericht.

Fam. Van Wageningen

Arjen is eerlijk, heeft goed advies gegeven, verkoopt niet meer dan nodig en zorgt voor snelle levering. Daarnaast heeft hij geduld als er wat langer nagedacht moet worden en heeft hij samen met... Arjen is eerlijk, heeft goed advies gegeven, verkoopt niet meer dan nodig en zorgt voor snelle levering. Daarnaast heeft hij geduld als er wat langer nagedacht moet worden en heeft hij samen met zijn collega de panelen prachtig gelegd. Wij zijn heel blij en raden Zonnepanelen Xtra zeker aan.

Zie hierboven

Jacq høvig

Snelle deskundige en klantvriendelijke afhandeling. Puntje van kritiek, ik zou nog een app krijgen waarop ik kon volgen wat de panelen doen/opbrengen en dat is tot op heden niet gedaan.

Gertjan van Schaik

Perfect!

Als alle bedrijven zo hun werk afleveren, dan wordt het moeilijk kiezen.

Meedenken met de klant en niet opdringen om te verkopen. Hier staat de klant centraal.
Daarbij komt de prijs en kwaliteit ook nog kijken en die is perfect voor het eerste klas materiaal.

Kees de Vries

Gewoon alles loopt perfect.

Eerlijk advies.
Goede componenten.

Goed en deskundig advies, correct en snelle afhandeling van (kleine) klacht.

Berghoef

Zeer goede ervaring ! We zijn erg tervreden