Adviesgesprek met zitspecialist
7.8/10
5.4/10
De kwaliteit van onze stoelen/banken
6.6/10
7.4/10

j. krabbendam

Nog geen ervaring maar het advies over de stoel en bank waren toppie over de levering kan ik nog geen oordeel geven

Zit Optmaal Zeewolde

Na levering van info materiaal een afspraak gemaakt. Vriendelijke medewerker die oog en oor had voor details.

Knippels

Super goed gesprek gehad met Wouter en Nick. Zijn ook over gegaan om de bank modena te kopen. Over de levering goede afspraken gemaakt. We kunnen niet wachten tot we de bank in ons bezit hebben.... Super goed gesprek gehad met Wouter en Nick. Zijn ook over gegaan om de bank modena te kopen. Over de levering goede afspraken gemaakt. We kunnen niet wachten tot we de bank in ons bezit hebben. Eindoordeel kunnen we nog weinig overzeggen het gesprek was prima.

P. Geerts

Veel relaxstoelen, sta-op stoelen en relaxbanken om uit te kiezen. Fijne persoonlijke service. Je kunt hier ook een afspraak maken om je hele stoel of bank op maat samen te stellen. Een aanrader... Veel relaxstoelen, sta-op stoelen en relaxbanken om uit te kiezen. Fijne persoonlijke service. Je kunt hier ook een afspraak maken om je hele stoel of bank op maat samen te stellen. Een aanrader voor mensen die alleen het beste van het beste willen

Ton Jacobs

Wij hebben een hele fijne stoel gekocht bij zit-optimaal. Wij raden zit-optimaal bij iedereen aan!

Lotty Wolvekamp

Heel fijn contact en bezoek om op te meten en te beslissen. Er wordt niets opgedrongen, je eigen specifieke noden worden goed in kaart gebracht. Er wordt echt gekeken naar wat het beste voor jou en... Heel fijn contact en bezoek om op te meten en te beslissen. Er wordt niets opgedrongen, je eigen specifieke noden worden goed in kaart gebracht. Er wordt echt gekeken naar wat het beste voor jou en jouw huidige/toekomstige situatie is.

R. Duits

Ik ben meer dan tevreden over het verloop van aankoop en advies van de meneer die bij ons op bezoek kwam. Zowel ik als mijn vrouw hebben beide een aangemeten stoel gekocht. We kunnen niet in elkaars... Ik ben meer dan tevreden over het verloop van aankoop en advies van de meneer die bij ons op bezoek kwam. Zowel ik als mijn vrouw hebben beide een aangemeten stoel gekocht. We kunnen niet in elkaars stoel zitten maar dat was het advies ook van de adviseur. Ik ben er achteraf blij om dat ik me eigen stoel heb en me vrouw de hare. Levertijd was wel wat lang (12 weken) maar we zitten echt zoals we hadden verwacht en gezien de rugklachten van me vrouw nu ineens draagbaarder zijn ben ik jullie behoorlijk dankbaar. Fam Duits

MD51

Bedrijf minacht haar klanten