Adviesgesprek met zitspecialist
7.8/10
5.4/10
De kwaliteit van onze stoelen/banken
6.6/10
7.4/10

Esveld

Maria tot slecht

Pieter Scholten

Geen zaken mee doen! komen afspraken niet na. Vorig jaar november een bestelling geplaatst. Nog steeds niet geleverd. Het hele smoezenboek gaat open. Zonder resultaat. Wij hebben het dossier... Geen zaken mee doen! komen afspraken niet na. Vorig jaar november een bestelling geplaatst. Nog steeds niet geleverd. Het hele smoezenboek gaat open. Zonder resultaat. Wij hebben het dossier inmiddels uit handen gegeven aan onze rechtsbijstandverzekering.

Syl

Ik ben rugpatient en dacht een heerlijke stoel te kopen, ik heb voor € 3390,00 euro mezelf nog meer rugpijn en slapeloze nachten bezorgd. Als je hen ernaar vraagt dan hebben zij hun best gedaan,... Ik ben rugpatient en dacht een heerlijke stoel te kopen, ik heb voor € 3390,00 euro mezelf nog meer rugpijn en slapeloze nachten bezorgd. Als je hen ernaar vraagt dan hebben zij hun best gedaan, totaal geen service, terwijl er tijdens het gesprek gezegd werd dat ze net zolang door gingen met zoeken tot het comfortabel zat. Nou mooi niet, waardeloos bedrijf zonder enig greintje service zodra ze je geld binnen hebben. Ik noem dit parasieten. En wat de kwaliteit betreft, de stoel van mijn man (zelfde prijs) was na 2 weken kapot (rugleuning helemaal scheef doordat er iets was afgebroken. Na mailcontact werd er teruggemaild dat wij zelf contact op konden nemen met een ander bedrijf die de reparaties voor hen deed. Vervolgens 5 weken scheef zitten voor de reparatie kon worden uitgevoerd. We wachten er nog op. Ik vind dit geen service voor 2 stoelen van ruim 6000 euro.

Mar

Erg slecht, te gek voor woorden hoe ze met me Sen omgaan.

Mar

Zeer slecht, raad ze niemand aan. Na 2 jaar nog steeds geen andere stoel wat ze beloofd hebben, omdat de stoel niet juist afgemeten is. Als je ze belt wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Ze... Zeer slecht, raad ze niemand aan. Na 2 jaar nog steeds geen andere stoel wat ze beloofd hebben, omdat de stoel niet juist afgemeten is. Als je ze belt wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Ze doen niets wat ze beloven.

Esveld

Uitstekend geholpen thuis goede uitleg vind ze wel prijzig maar afwachten hoe het met de sta opstellen gaat woensdag 20 april geleverd door goede bezorgers prima👍.

Petra Sok

Bank gekocht in Corona tijd. Verkoper aan huis. Natuurlijk kan je dan niet voelen hoe een bank zit. Toch gaf deze jonge man, Nick Veldhuizen mij zoveel vertrouwen in het product dat ik met de koop... Bank gekocht in Corona tijd. Verkoper aan huis. Natuurlijk kan je dan niet voelen hoe een bank zit. Toch gaf deze jonge man, Nick Veldhuizen mij zoveel vertrouwen in het product dat ik met de koop akkoord ging. Mooie stoffering en daar straalt ook al de kwaliteit van uit. Aangegeven dat de levering ongeveer 14 a 15 weken zou zijn.
Toch nog een tripje gemaakt naar Almere om daar zelf nog even te voelen hoe het nu echt zit. Er was niets teveel gezegd. Ik wist nu dat ik een goede keuze had gemaakt.
Vandaag 15 weken verder wordt de bank geleverd. Keurig binnen het tijdsbestek wat de dag ervoor werd opgegeven. Op de door mij gewenste dag, want die keuze had ik vanuit het vervoersbedrijf gekregen.
De bank is een aanwinst in mijn huiskamer. Zit voortreffelijk. Precies zoals aangegeven en zoals ik de wens had in een bank.
Helemaal top jongens.

Suzy Langeberg-Peperkamp

Veel keuze en er wordt goed geluisterd naar de klant

T. Stolk-Berkeveld

Het huisbezoek was prettig. Ook het bezoek aan de showroom goed.