Lkv Pallas08

Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging... Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging Pallas08 leuke stressbal sleutelhangers besteld. De medewerkers zijn vriendelijk en staan in dienst van de klant! Kortom een echte aanrader om leuke gadgets te bestellen

Luz

Ik ben heel tevreden

TM ICA

Vlotte en behulpzame service

Oscar van Beek

Klant gericht bedrijf

Anne Nederhoed

De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets... De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets bedrukt wil hebben ga ik zeker naar Zintuig.nl

Protestantse gemeente Zevenhuizen

Met dit bedrijf kun je goed zaken doen.

Fitman-buitensporten

In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was... In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was heel fijn! Goede reclame voor het bedrijf.

Reactie Zintuig.nl:

Dank je Pieter, we zijn blij dat we het goed hebben kunnen oplossen. Zo doen we dat bij Zintuig. Er foutje kan gebeuren, maar dan lossen we dat samen op.

Matthieu

Ik had op rond kerst een order geplaats, en de communicatie tussen mij en het bedrijf verliep erg soepel. Ik heb goed hulp gekregen door het team van Zintuig, en de producten kwamen op tijd en naar... Ik had op rond kerst een order geplaats, en de communicatie tussen mij en het bedrijf verliep erg soepel. Ik heb goed hulp gekregen door het team van Zintuig, en de producten kwamen op tijd en naar verwachting goed aan.

Johanna den Hartogh | BGDD

Met een hele korte deadline 2 items besteld met logo. Dit ging vlot en er werd goed meegedacht.