Kinderopvang Dapper

Teleurstellend

Reactie Zintuig.nl:

Wat jammer dat u ons 1 van de 5 sterren geeft, dat vraagt ​​om een ​​reactie van onze kant.
U kocht 150 bedrukte strandballen bij ons, en verzocht een week later dat aantal te verhogen naar 200.
Helaas is het niet mogelijk een lopende bestelling tussentijds aan te passen.
De onbedrukte strandballen die wij u aanboden als mogelijke oplossing heeft u niet geaccepteerd.

Urban Dance Studio

Altijd behulpzaam, vriendelijk en oplossingsgericht!

De Kieviet Logopedie

Bedrukken van een rugtas

MET MyDreams

Goed meegedacht met het ontwerp en een snelle levering.

Piet van der Vliet

Goede klantenservice, alles ging lekker vlot

Lkv Pallas08

Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging... Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging Pallas08 leuke stressbal sleutelhangers besteld. De medewerkers zijn vriendelijk en staan in dienst van de klant! Kortom een echte aanrader om leuke gadgets te bestellen