Mooi overzicht van het vuurwerk en mooie prijzen en makkeliijk te bestelling.

goede producht voor een mooie prijs en goede filmpjes bij het vuurwerk

rene

In eerste instantie tevreden. online besteld. redelijke prijs in vergelijking met andere aanbieders. kinderen voor het eerst opgebleven vol verwachting...., schiet de tweed cake eerst de helft 1 in... In eerste instantie tevreden. online besteld. redelijke prijs in vergelijking met andere aanbieders. kinderen voor het eerst opgebleven vol verwachting...., schiet de tweed cake eerst de helft 1 in x de lucht in (heel laag), valt de pot om en vliegt de rest van de inhoud ons om de oren..! auto's beschadigd, kleding kapot, gelukkig geen persoonlijk letsel. iedereen helemaal rot geschrokken. die zijn verder binnen gebleven. zal wel incident zijn. (ook al hadden 7 andere cakes op dezelfde plek een prima resultaat). Viel er een tweede om. zelfde verhaal..., i.p.v. 1 voor 1 omhoog, schiet er minstens een stuk of 7, 8 in eens uit, valt weer om en de rest ontploft vlak naast ons. Wij hebben toch ruim 10meter afstand gehouden, maar bij de laatste kon je niet eens 3 meter weglopen voor 't de lucht in ging.... Daarmee hebben wij dit jaar ook voor het laatst vuurwerk gekocht....

service was prima, de cakes die het deden waren naar verwachting, maar meerdere cakes die slecht functioneren zijn gewoon ronduit gevaarlijk...

R. Crama

In de voorverkoop een Zena krackerblitz besteld. Heb al jaren Zena vuurwerk en zo het iedereen aanraden. Bij aankomst in het Tuincentrum " van Nieuwland Tuinen " in Oegstgeest werd mij gezegd dat de... In de voorverkoop een Zena krackerblitz besteld. Heb al jaren Zena vuurwerk en zo het iedereen aanraden. Bij aankomst in het Tuincentrum " van Nieuwland Tuinen " in Oegstgeest werd mij gezegd dat de bestelde pakket niet meer leverbaar was (kan gebeuren) dus kreeg hiervoor een duurder pakket, de donnerblitz. De klok sloeg 12uur en was enthousiast om mijn vuurwerk af te steken. In het pakket zaten 4 potten. 3 van 4 potten zijn omgevallen en 2 ervan zijn uit elkaar geblazen, schandalig!! Zena is een klant minder rijk!

Mike Meinen

Altijd een top service. Eerder altijd bij de andere Zena winkel geweest. Altijd goede ervaringen. En ook klant bij het voormalige eurotackle op de raadhuisstraat

Extra persoonlijk contact.

Danny

Online bestellen werkt erg fijn. Ook de filmpjes zijn zeer prettig, graag zie ik het ook bij meerdere producten, zelfs de kleineren. Zoals elk jaar een prima ervaring!

Gebruiksvriendelijkheid website.

Sonny

Super bedrijf ! Altijd netjes en mooie producten

Logo en de reclame zijn goed

jp vd velde

Dit is de 3e keer dat ik hier bestel. Het vuurwerk is heel goed

goed vuurwerk. goede voorbeeldfilmpjes, niet van 2 of 3 potten tegelijk , maar gewoon van 1 pot. dit is helder etransparant en weet je ook wat je koopt

Marcel

Mooie producten

Akties

Bjorn

Top bedrijf goed vuurwerk! Waar voor je geld.

Jammer dat ik bij de online bestelling de bol pijlen niet kon bestellen. Stonden wel in de folder!

lucas hennevanger

Goed snel en goed vuurwerk

snel goed overzicht mooi vuurwerk