Fijn om online te kunnen bestellen en betalen. Maar € 1,- orderkosten daarvoor in rekening brengen op het laatste betaalscherm ? Wat een onzin.

Voor het betere vuurwerk, helaas miste ik de zena ball rockets die wel in de folder stond maar niet online te krijgen was.

zena, het betere vuurwerk.

Prima website, prima assortiment

Prijs kwaliteit ... acties

Zeer goede ervaring , al meerdere jaren

Site werkt perfect en alles is duidelijk . Goede kwaliteit filmpjes

G Scharpentier

mooi voor weinig

leon

Prima te bestellen via internet en af te halen bij jou in de buurt

snel bestellen en betalen en kort voor oudjaar afhalen zonder gedoe

Goede site. en erg fijn dat je filmpjes van het vuurwerk kunt zien op de website.

de filmpjes en de kwaliteit van het vuurwerk lijkt erg hoog te zijn, dit moet ik alleen nog wel in het echt ervaren. Tevens is het fijn dat er een groot aantal producten goed geprijsd zijn. de filmpjes en de kwaliteit van het vuurwerk lijkt erg hoog te zijn, dit moet ik alleen nog wel in het echt ervaren. Tevens is het fijn dat er een groot aantal producten goed geprijsd zijn.

Op zich goede ervaring ook vorig jaar, alleen jammer dat toen niet werd geleverd wat was afgesproken, maar een alternatief. Hoop dat dat dit jaar beter gaat!

Prijs/kwaliteit van het siervuurwerk is goed.

Walter van Vliet

Altijd KNAL goed vuurwerk,hard en mooie licht effecten. ..knallen voor "de mannen", en licht voor de "vrouwen ". ???
Gelukkig nieuw jaar..Walter van Vliet

Survice is kei goed,vriendelijke hardwerkende mensen in deze zaak!
winkel is mooi opgesteld voor vuurwerk verkoop ,vond ik vorig jaar dit jaar ook denk ik...??

Ricardo van Rijn

Geweldige shop, vorig jaar ook besteld en dit jaar gewoon weer!!! De pallet win-actie is ook te bizar om te winnen..

*vooraf bestellen top!
* geen wachtrijen
* prijzen zijn erg goed voor het vuurwerk dat je krijgt!